Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
artysta
Znalezionych wyników:
1149
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Wystawa plakatów i fotosów ze spektakli teatru. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11).Wśród publiczności Julian Przyboś (1. od lewej). Po prawej siedzi Lech Emfazy Stefański. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Spektakl "Narodziny Afrodyty" Lecha Emfazego Stefańskiego (scenariusz i scenografia). Na zdjęciu Małgorzata Komorowska w roli tytułowej, Waldemar Andrzej Lach i Miron Białoszewski Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11).Wśród publiczności Julian Przyboś (1. od prawej), w głębi Henryk Stażewski (zasłania twarz dłonią) oraz Artur Sandauer (1. z lewej). Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11).Wśród publiczności Henryk Stażewski (z papierosem) oraz Artur Sandauer (1. z lewej), za nimi stoi Ludwik Herling (1.od prawej). Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Po prawej siedzi Lech Emfazy Stefański. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11).Wśród publiczności Julian Przyboś (1. od prawej), w głębi Henryk Stażewski oraz Artur Sandauer (1. z lewej). Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Na zdjęciu na pierwszym planie od lewej Miron Białoszewski i Artur Sandauer, z tyłu Waldemar Andrzej Lach i Ludmiła Murawska. W tle tablica z napisem "[Poezja - to jest] maksimum aluzji wyobrażeniowych przy minimum słów. Przyboś". Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Spektakl "Narodziny Afrodyty" Lecha Emfazego Stefańskiego (scenariusz i scenografia). Na zdjęciu Małgorzata Komorowska w roli tytułowej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Spektakl "Narodziny Afrodyty" Lecha Emfazego Stefańskiego (scenariusz i scenografia). Na scenie Miron Białoszewski. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Na zdjęciu na pierwszym planie od lewej Miron Białoszewski, z tyłu Ludmiła Murawska. W tle tablica z napisem "[Poezja - to jest] maksimum aluzji wyobrażeniowych przy minimum słów. Przyboś". Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11).Wśród publiczności Julian Przyboś (z rękami założonymi na kolano), Henryk Stażewski (z papierosem) oraz Artur Sandauer (z ręką opartą o krzeszło). Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11).Wśród publiczności Julian Przyboś (z rękami założonymi na kolano), Henryk Stażewski (z papierosem) oraz Artur Sandauer (siedzi 1. z lewej)). Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
Luty 1962, Warszawa, Polska. Adaptacja "Kordiana" w Teatrze Osobnym. Miron Białoszewski w roli tytułowej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
Luty 1962, Warszawa, Polska. Adaptacja "Kordiana" w Teatrze Osobnym. Miron Białoszewski w roli tytułowej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
Luty 1962, Warszawa, Polska. Adaptacja "Kordiana" w Teatrze Osobnym. Miron Białoszewski w roli tytułowej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
Luty 1962, Warszawa, Polska. Adaptacja "Wesela" w Teatrze Osobnym. Na scenie Ludmiła Murawska w roli Racheli. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
lata 60-te, Warszawa, Polska. Artysta Henryk Stażewski (1. od lewej) i Aleksander Rafałowski Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
lata 60-te, Warszawa, Polska. Artysta Henryk Stażewski (1. od lewej) i Aleksander Rafałowski Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
lata 60-te, Warszawa, Polska. Artysta Henryk Stażewski (1. od lewej) i Aleksander Rafałowski Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
50-te, Warszawa, Polska. Maria Ewa Rogoyska-Łukiewicz Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
50-te, Warszawa, Polska. Henryk Stażewski układa relief Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
lata 60-te, Warszawa, Polska. Artyści Henryk Stażewski i Ahmed Cherkaoui Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
lata 60-te, Warszawa, Polska. Artyści Henryk Stażewski (2. od lewej) i Ahmed Cherkaoui (1. od lewej) oraz Aleksander Rafałowski (1. od prawej) Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
ok. 1969, Polska. Rzeźbiarz Bronisław Chromy ze swoją rzeźbą. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA.
1
Poprzednia strona
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Następna strona
46
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej