Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
budowa
Znalezionych wyników:
2236
1974, Warszawa, Polska. Przebudowa centrum miasta w rejonie ulic: Aleje Jerozolimskie, Chałubińskiego, Emilii Plater. Budowa dworca Warszawa Centralna i linii średnicowej. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Dąbrowa Górnicza, Polska. Budowa Huty Katowice - największego i najnowocześniejszego w PRL kombinatu metalurgicznego. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Dąbrowa Górnicza, Polska. Budowa Huty Katowice - największego i najnowocześniejszego w PRL kombinatu metalurgicznego. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Dąbrowa Górnicza, Polska. Budowa Huty Katowice - największego i najnowocześniejszego w PRL kombinatu metalurgicznego. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1975, Warszawa, Polska. Ostatni etap budowy dworca Warszawa Centralna i przebudowy ulic Aleje Jerozolimskie i Chałubińskiego. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Przebudowa centrum miasta w rejonie ulic: Aleje Jerozolimskie, Chałubińskiego, Emilii Plater. Budowa hali dworca Warszawa Centralna i kolejowej linii średnicowej. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Budowa kolejowej linii średnicowej oraz dworca Warszawa Centralna. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Wykopy pod budowę kolejowej linii średnicowej i nowego dworca Warszawa Centralna. W tle perony starego dworca. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Robotnicy na budowie dworca Warszawa Centralna. Prace przy stawianiu baraków dla pracowników. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1976, Warszawa, Polska. Budowa nowych bloków w dzielnicy Ursynów. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1975, Warszawa, Polska. Teren pod budowę Ursynowa (Natolina). Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Stary Dworzec Centralny - główny dworzec kolejowy w Warszawie do połowy lat 70. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Wykopy pod budowę kolejowej linii średnicowej i nowego dworca Centralnego. W tle perony starego dworca. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 80., Kraków, Polska. Siedziba NSZZ "Solidarność" Region Małopolska. Fot. Piotr Dylik, zbiory Ośrodka KARTA
1987, Kraków-Nowa Huta. Remont pomnika Włodzimierza Lenina. Fot. Piotr Dylik, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70., Tynda, obwód amurski, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej. Życie codzienne - chłopiec bawi się zabawkowym autobusem na powstającym osiedlu nowych drewnianych domów, wznoszonych w związku z rozwojem miasta i budową linii kolejowej. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Tynda, obwód amurski, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Dwaj mężczyźni - prawdopodobnie urzędnicy - jedzą posiłek w hotelowej restauracji. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Rzeka w tajdze. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Tynda, obwód amurski, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Osiedle domów. Na dalszym planie widoczna przepływająca przez miasto rzeka Tynda. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Tynda, obwód amurski, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Osiedle domów. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Robotnicy sprawdzają maszynę z głowicą do drążenia w ziemi. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Tynda, obwód amurski, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Osiedle domów. Na dalszym planie widoczna przepływająca przez miasto rzeka Tynda. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Wznoszenie filarów mostu kolejowego. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, okolice Tyndy, obwód amurski, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Tajga. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Kolei Amursko-Jakuckiej na odcinku między Tyndą a Berkakit, zwanym Małym BAM (Małą Bajkalsko-Amurską Magistralą Kolejową). Robotnicy pracują pod ziemią przy drążeniu tunelu "Nagornyj". Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
60
61
62
63
64
65
66
67
68
Następna strona
90
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej