Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
fryzura
Znalezionych wyników:
176
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dwóch dziewczynek z warkoczami. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dziewczyny w swetrze i moherowym szaliku. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dziewczynki z kokardą we włosach. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dziewczyny z rozpuszczonymi włosami. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dziewczynki w ciemnej bluzce z białym kołnierzykiem. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret kobiety z kwiatami. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dzieczyny z warkoczami. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dziewczyny z warkoczami ubranej w sukienkę w kwiaty. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret młodej kobiety w ciemnej bluzce z białym kołnierzykiem. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
1943, Bukareszt, Rumunia. Polscy uchodźcy w Rumunii podczas II wojny światowej. Zdjęcie portretowe Stanisława Wisłockiego. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Tadeusz Deszkiewicz
29.11.1943, Bukareszt, Rumunia. Polscy uchodźcy w Rumunii podczas II wojny światowej. Zdjęcie portretowe Stanisława Wisłockiego. Dedykacja: "Pannie Eli Sałtyckiej w dowód sympatii". Podpis nieczytelny. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Tadeusz Deszkiewicz
Listopad 1944, Rumunia. Polscy uchodźcy w Rumunii podczas II wojny światowej. Zdjęcie portretowe Jerzego Niklewicza. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Tadeusz Deszkiewicz
1942, Bukareszt, Rumunia. Polscy uchodźcy w Rumunii podczas II wojny światowej. Zdjęcie portretowe Stanisława Wisłockiego. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Tadeusz Deszkiewicz
Przed 1914, Warszawa Portret Władysławy Gołaszewskiej, narzeczonej Wacława Skorupskiego. Na dole adres zakładu fotograficznego: "J. Konarzewska, Warszawa (Praga), Konstantynowska 184". Fot. J. Konarzewska, zbiory Ośrodka KARTA, album Wacława Skorupskiego udostępniła Agata Witerska
1920-1930, brak miejsca, Polska. Stefan Niciewicz (siedzi pierwszy z lewej) wraz z rodziną. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_018], udostępniła Stefania Sobczyk
1944, Königsberg, Niemcy. Robotnice przymusowe z Mławy i Glinojecka podczas spaceru w dzień wolny od pracy. Pracowały one w zakładach Kocha przerabiających odzież przywożoną z obozów koncentracyjnych. Z prawej siedzi Celina z Glinojecka, z lewej stoi Barbara Zbrzyzna wywieziona z Mławy w wieku 13 lat. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_051], udostępniła Barbara Zacharko
Brak daty, brak miejsca Maria z Mławy, córka organisty. W czasie II wojny światowej została wywieziona na roboty przymusowe do Królewca. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_051], udostępniła Barbara Zacharko
Ok. 1900, Austro-Węgry. Malarka Zofia Rittner, żona dramaturga Tadeusza Rittnera, portret. Fot. Eugen Schofer, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Elżbieta Sławikowska
Ok. 1900, Wiedeń, Austro-Węgry. Zofia i Tadeusz Rittnerowie, portret. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Elżbieta Sławikowska
Ok. 1900, Wiedeń, Austro-Węgry. Zofia i Tadeusz Rittnerowie, portret. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Elżbieta Sławikowska
Ok. 1900, brak miejsca. Zofia i Tadeusz Rittnerowie, portret. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Elżbieta Sławikowska
1860-1870, Kraków, Austro-Węgry. Julia z Bzowskich Sławikowska ubrana w krynolinę. Była ona żoną Tytusa Sławikowskiego. Po śmierci Tytusa wyszła drugi raz za mąż za Maksymowicza. Fot. Walery Rzewuski, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Elżbieta Sławikowska
Ok. 1880, Kraków, Austro-Węgry. Maria Bzowska, zwana w rodzinie ciocią Masią, córka Adama i Emilii z domu Oraczewskiej, współwłaścicielka majątku w Żerosławicach koło Krakowa. Fot. Walery Rzewuski, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Elżbieta Sławikowska
Ok. 1900, Pecz, Austro-Węgry. Portret kobiety w ciemnym stroju i z upiętymi włosami. Fot. Hermin Patz, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Elżbieta Sławikowska
Ok. 1880, Budapeszt, Austro-Węgry. Portret starszej kobiety w ciemnym płaszczu, białej kokardzie przy szyi i upiętym warkoczu. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Elżbieta Sławikowska
Poprzednia strona
1
2
3
4
5
6
7
8
Następna strona
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej