Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
gospodarka
Znalezionych wyników:
795
Lata 70. lub 80., Żyrardów, woj. warszawskie, Polska. Hafty na lnianym obrusie i serwetkach wyprodukowane w Żyrardowskich Zakładach Przemysłu Lniarskiego. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70. lub 80., Żyrardów, woj. warszawskie, Polska. Żyrardowskie Zakłady Przemysłu Lniarskiego. Haft na lnianym obrusie. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70. lub 80., Żyrardów, woj. warszawskie, Polska. Dziewczynka o imieniu Irena pozuje do zdjęcia na tle zasłon wyprodukowanych w Żyrardowskich Zakładach Przemysłu Lniarskiego. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70. lub 80., Żyrardów, woj. warszawskie, Polska. Kobieta o imieniu Anna z dziewczynką - Ireną prezentują ręcznik wyprodukowany w Żyrardowskich Zakładach Przemysłu Lniarskiego. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70. lub 80., Żyrardów, woj. warszawskie, Polska. Dziewczynka o imieniu Irena pozuje do zdjęcia na tle zasłon wyprodukowanych w Żyrardowskich Zakładach Przemysłu Lniarskiego. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70. lub 80., Żyrardów, woj. warszawskie, Polska. Kobieta o imieniu Anna z dziewczynką - Ireną prezentują ręcznik wyprodukowany w Żyrardowskich Zakładach Przemysłu Lniarskiego. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70. lub 80., Żyrardów, woj. warszawskie, Polska. Kobieta o imieniu Anna prezentuje ręcznik wyprodukowany w Żyrardowskich Zakładach Przemysłu Lniarskiego. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70. lub 80., Żyrardów, woj. warszawskie, Polska. Kobieta o imieniu Anna z dziewczynką - Ireną prezentują ręcznik wyprodukowany w Żyrardowskich Zakładach Przemysłu Lniarskiego. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Stalowa Wola, woj. tarnobrzeskie, Polska. Inżynierowie z Huty Stalowa Wola. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Stalowa Wola, woj. tarnobrzeskie, Polska. Inżynierowie z Huty Stalowa Wola podczas pracy nad projektem nowej maszyny budowlanej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Stalowa Wola, woj. tarnobrzeskie, Polska. Inżynierowie z Huty Stalowa Wola podczas pracy nad projektem nowej maszyny budowlanej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Stalowa Wola, woj. tarnobrzeskie, Polska. Hala montażowa w Hucie Stalowa Wola, w której odbywa się produkcja maszyn budowlanych skonstruowanych na bazie ciągnika gąsienicowego. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Stalowa Wola, woj. tarnobrzeskie, Polska. Pracownicy Huty Stalowa Wola w hali montażowej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Stalowa Wola, woj. tarnobrzeskie, Polska. Maszyny budowlane skonstruowane na bazie ciągnika gąsienicowego, produkowane w hali montażowej w Hucie Stalowa Wola. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Stalowa Wola, woj. tarnobrzeskie, Polska. Huta Stalowa Wola. Inżynierowie podczas pracy nad projektem nowej maszyny budowlanej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1977, Stalowa Wola, woj. tarnobrzeskie, Polska. Huta Stalowa Wola. Inżynierowie podczas pracy nad projektem nowej maszyny budowlanej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Grupa uczniów Średniej Szkoły Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego podczas zajęć praktycznych z geodezji. Przy urządzeniu mierniczym stoi Eugeniusz Lewicki (w białym podkoszulku i ciemnej czapce). Szkoła powstała w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Spławianie drewna rzeką Muchawiec. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., prawdopodobnie Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Zdjęcie grupowe uczniów Średniej Szkoły Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Brześciu. Szkoła powstała w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Robotnicy wznoszą drewnianą konstrukcję uszczelnioną smołą. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Robotnicy podczas pracy na terenie budowy. Widoczny między innymi kefar parowy - urządzenie służące do wbijania pali w ziemne podłoże. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pracownicy na terenie budowy podczas pracy przy zbiorniku z wodą. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Grupa mężczyzn stoi na wale na brzegu rzeki. 1. z prawej widoczny Eugeniusz Lewicki. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Na brzegu rzeki widoczni dwaj mężczyźni, 1. z prawej Eugeniusz Lewicki, obok niego nadzorujący pracę urzędnik państwowy. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1936, Sieliszcze, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Biuro Przebudowy Kanału. Eugeniusz Lewicki (w środku) z kolegami. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Następna strona
32
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej