Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
judaizm
Znalezionych wyników:
49
26.02.1997, Warszawa, Polska. Chasydzki rabin Pinchas Menachem Joskowicz, w latach 1988-1999 naczelny rabin Polski. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA.
1986, Warszawa, Polska. Modlitwa amerykańskich chasydów w synagodze. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA.
1986, Warszawa, Polska. Modlitwa amerykańskich chasydów w synagodze. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA.
26.02.1997, Warszawa, Polska. Chasydzki rabin Pinchas Menachem Joskowicz, w latach 1988-1999 naczelny rabin Polski. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA.
26.02.1997, Warszawa, Polska. Chasydzki rabin Pinchas Menachem Joskowicz, w latach 1988-1999 naczelny rabin Polski. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA.
1986, Warszawa, Polska. Amerykańscy chasydzi w synagodze. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA.
1986, Warszawa, Polska. Modlitwa amerykańskich chasydów w synagodze. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA.
26.02.1997, Warszawa, Polska. Chasydzki rabin Pinchas Menachem Joskowicz, w latach 1988-1999 naczelny rabin Polski. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA.
1986, Warszawa, Polska. Amerykańscy chasydzi w synagodze. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA.
1990, Kraków, Polska. Macewa na Starym Cmentarzu Żydowskim (Cmentarzu Remuh) na Kazimierzu. Na steli nagrobka pozostawione kamyki - w judaizmie tradycyjne oznaczanie grobu lub miejsca pochówku poprzez pozostawienie na nim kamienia jest formą oddania czci zmarłemu i spełnieniem jednego z religijnych obowiązków (micwa). Fot. Piotr Dylik, zbiory Ośrodka KARTA
1990, Kraków, Polska. Macewy na Starym Cmentarzu Żydowskim (Cmentarzu Remuh) na Kazimierzu. Na stelach nagrobków pozostawione kamyki - w judaizmie tradycyjne oznaczanie grobu lub miejsca pochówku poprzez pozostawienie na nim kamienia jest formą oddania czci zmarłemu i spełnieniem jednego z religijnych obowiązków (micwa). Fot. Piotr Dylik, zbiory Ośrodka KARTA
1990, Kraków, Polska. Macewy na Starym Cmentarzu Żydowskim (Cmentarzu Remuh) na Kazimierzu. Na nagrobkach pozostawione kamyki - w judaizmie tradycyjne oznaczanie grobu lub miejsca pochówku poprzez pozostawienie na nim kamienia jest formą oddania czci zmarłemu i spełnieniem jednego z religijnych obowiązków (micwa). Fot. Piotr Dylik, zbiory Ośrodka KARTA
1985, Kraków, Polska. Cmentarz żydowski przy ulicy Miodowej. Fot. Piotr Dylik, zbiory Ośrodka KARTA
1990, Kraków, Polska. Stary Cmentarz Żydowski (Cmentarzu Remuh) na Kazimierzu. Kamyki pozostawione na macewie - w judaizmie tradycyjne oznaczanie grobu lub miejsca pochówku poprzez pozostawienie na nim kamienia jest formą oddania czci zmarłemu i spełnieniem jednego z religijnych obowiązków (micwa). Fot. Piotr Dylik, zbiory Ośrodka KARTA
1986, Ostrzeszów, woj. kaliskie, Polska. Macewy w chodniku przydomowym. Fot. Stanisław Kulawiak, zbiory Ośrodka KARTA.
1986, Ostrzeszów, woj. kaliskie, Polska. Macewa w chodniku przydomowym. Fot. Stanisław Kulawiak, zbiory Ośrodka KARTA.
1920-1939, Pińsk, woj. poleskie, Polska. Wielka Synagoga. Fot. NN, zbiory Archiwum Historii Mówionej Ośrodka KARTA i Domu Spotkań z Historią, udostępniła Albina Smołko w ramach projektu "KARTA z Polakami na Wschodzie" (sygnatura nagrania - AHM_PnW_0753).
Przed 1918, Pińsk, zabór rosyjski. Synagoga. Fot. NN, zbiory Archiwum Historii Mówionej Ośrodka KARTA i Domu Spotkań z Historią, udostępniła Albina Smołko w ramach projektu "KARTA z Polakami na Wschodzie" (sygnatura nagrania - AHM_PnW_0753).
1921-1924, Włodzimierz Wołyński, Wołyń, Polska. Wielka synagoga przy ulicy Szkolnej, na pierwszym planie przy studni stoją dwaj mężczyźni. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, kolekcję starosty włodzimierskiego - Wacława Malanowskiego, przekazała Krystyna Ścisłowska.
1920-1939, Szczebrzeszyn, pow. Zamość, woj. Lublin, Polska. Na pierwszym planie widoczne są budynki mieszkalne, na drugim synagoga. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Joanna Majewska
Przed 1939, Husiatyn, pow. Kopyczyńce, woj. tarnopolskie, Polska. Synagoga. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, przekazała Janina Kuszell
Przed 1939, Łuck, woj. wołyńskie, Polska. XVII-wieczna renesansowa Wielka Synagoga z wieżą obronną. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA
18.04.1983, Warszawa, Polska. Babiniec w synagodze im. Zalmana i Rywki Małżonków Nożyków na ulicy Twardej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
18.04.1983, Warszawa, Polska. Synagoga im. Zalmana i Rywki Małżonków Nożyków na ulicy Twardej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
18.04.1983, Warszawa, Polska. Babiniec w synagodze im. Zalmana i Rywki Małżonków Nożyków na ulicy Twardej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1
2
Następna strona
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej