Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
kobieta
Znalezionych wyników:
10140
1925-1927, Francja. Wybrzeże morskie. Fot. NN, kolekcja Larysy Zajączkowskiej-Mitznerowej, zbiory Ośrodka KARTA
1963, Olsztyn, Polska. Pracownik Wydziału Rybackiego Wyższej Szkoły Rolniczej sprawdza wodę w akwarium należącym do muzeum wydziału. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1930-1940, miejsce nieznane, Polska. Dorośli i dziewczynka przed wejściem do domu. Fot. NN, kolekcja rodziny Walińskich, zbiory Fundacji Ośrodka KARTA
1930-1940, Gdańsk, Polska. Kobieta na plaży. Fot. NN, kolekcja rodziny Walińskich, zbiory Fundacji Ośrodka KARTA
Po 1959, Warszawa, Polska. Aktorka Teatru na Tarczyńskiej, malarka Maria Fabicka. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Po 1959, Warszawa, Polska. Aktorka Teatru na Tarczyńskiej, malarka Maria Fabicka z mężem Bogusławem Choińskim, poetą i scenarzystą. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Prawdoprodobnie 1958, Warszawa, Polska. Teatr Osobny (pl. Dąbrowskiego). Spektakl "Pieśni na krzesło i głos". Na scenie Miron Białoszewski i Ludmiła Murawska. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Przed 1939, Golanka, woj. białostockie, Polska. Kurpianki stoją przed drewnianym domem. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dziewczynki w białej bluzce. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret młodej kobiety. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dwóch młodych kobiet. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dziewczyny w czapce. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dziewczynki z kwiatami. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret młodej kobiety w bluzce w kratkę. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dentystki Szwarcbard. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dziewczyny w kapeluszu. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret młodej kobiety w ciemnej bluzce z ozdobnym kołnierzykiem. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
Druga połowa lat 30. do 1941, Kozienice, Polska. Portret dziewczyny w chustce na głowie. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym żydowskiego fotografa Chaima Bernemana. Przed wojną zakład mieścił się w Kozienicach na rogu ulic Warszawskiej i Maciejowickiej, przed wybuchem wojny albo już w czasie niemieckiej okupacji został przeniesiony na ulicę Lubelską 13. Cała kolekcja jest datowana na okres od drugiej połowy lat 30-tych do roku 1941, kiedy Chaim Berneman wraz z rodziną został zesłany do obozu pracy w Wolanowie. Berneman zmarł po ucieczce z obozu. Fot. Chaim Berneman (Chaim Berman), zbiory Ośrodka KARTA
lata 20-te, Kozienice, Polska. Polski żołnierz w mundurze, obok stoi młoda kobieta. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
Ok. 1890, Nagy-Becskerek (obecnie Zrenjanin w Serbii), Austro-Węgry. Gizella Várady, później po mężu Sławikowska, z braćmi Imre i Károly. Fot. Alfred Wolfram, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Elżbieta Sławikowska
1929, Polska. Grupa osób we wnętrzu, po prawej stronie w pierwszym rzędzie siedzą: Jan Klukowski i jego młodszy brat Antoni, bratankowie Zygmunta Klukowskiego. Obok Antoniego widoczna jest Natalia Gałczyńska, a za nią siedzi Anna Lipińska. Z tyłu, pierwszy z lewej strony siedzi na krześle Mikołaj Awałow. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Joanna Majewska
1936-1937, brak miejsca. Wacława Klukowska (1910-1988) z domu Kostrowska, żona Antoniego Klukowskiego. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Joanna Majewska
Początek XX wieku, brak miejsca. Jadwiga Sznepel z nieznanymi mężczyznami. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniła Elżbieta Bakanowska
1908, Kamienna, Rosja. Portret Jadwigi Sznepel. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniła Elżbieta Bakanowska
Pocz. XX wieku, Paryż, Francja. Portret kobiety w jasnej sukni, z ozdobnym kapeluszem. Zdjęcie wykonane w atelier fotograficznym. Kartka sygnowana nazwiskiem fotografa "Reutlinger. Paris". Fot. Reutlinger, zbiory Ośrodka KARTA, kolekcja Ryszarda Łopatki
1
Poprzednia strona
378
379
380
381
382
383
384
385
386
Następna strona
406
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej