Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
kolejnictwo
Znalezionych wyników:
443
Przełom XIX i XX wieku, brak miejsca. Cykliści na sextuplecie ścigający się z pociągiem. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Przełom XIX i XX wieku, brak miejsca. Wyścig kolarski za pociągiem. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Czerwiec 1940, brak miejsca. Ewakuacja 4 pułku lotnictwa z Francji do Anglii, żołnierze na peronie dworca kolejowego, w tle pociąg. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 6816]
Ok. 1945-1946, Warszawa, Polska. Ruiny Dworca Głównego. Fot. Jerzy Mizerski, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie.
Ok. 1945-1946, Warszawa, Polska. Ruiny Dworca Głównego. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1935-1937, Polska. Grupa oficerów sztabowych w wagonie pociągu - słuchacze XIV Kursu Wyższej Szkoły Wojennej. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1935-1937, Polska. Pociągi na stacji kolejowej, z prawej lokomotywa. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1937, brak miejsca. Pierwszy polski parowóz z otuliną aerodynamiczną, wykonany przez Pierwszą Fabrykę Lokomotyw w Chrzanowie, wystawiany na Międzynarodowej Wystawie Sztuki i Techniki w Paryżu w 1937 r. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [004 - luźne karty].
1920-1939, brak miejsca. Parowóz. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [004 - luźne karty].
1932, Gdynia, Polska. Załadunek lokomotywy produkcji Pierwszej Fabryki Lokomotyw w Chrzanowie przy pomocy dźwigu na statek płynący do Maroka. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [004 - luźne karty].
1920, Zwiahel, Wołyń, Ukraina. Przed ofensywą na Kijów, zwiad kawaleryjski 2 Pułku Ułanów Grochowskich. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [album 101 - 2 Pułk Ułanów Grochowskich podczas wojny 1920 r.]
Przed 1939, Kołomyja, woj. stanisławowskie, Polska. Kolej lokalna do wsi Słoboda Rungurska. Pociąg jadący ulicami miasteczka. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Przed 1939, Worochta, woj. stanisławowskie, Polska. Dwie kobiety na tle pociągu, w oknie wagonu kobieta i oficer Wojska Polskiego. Fot. A. Błaż, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Przed 1939, Worochta, woj. stanisławowskie, Polska. Grupa osób na tle pociągu, w oknie wagonu stoi młoda kobieta. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Marzec 1942, ZSRR. Formowanie armii polskiej w Związku Radzieckim - żołnierze na stacji kolejowej w drodze na południe. Podpis w albumie: "Droga lotników z niewoli sowieckiej do Wielkiej Brytanii". Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
20.08.1919, Haidurk (?). Węzeł kolejowy, fotografia lotnicza wykonana przez lotników 59 Eskadry Breguetów. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
30.08.1919, Sarny, Wołyń. Stacja kolejowa w Sarnach. Fotografia lotnicza wykonana przez lotników 581 Eskadry Salmsonów. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
24.05.1919, Krasne, Wołyń. Most kolejowy, fotografia lotnicza wykonana przez lotników 39 Eskadry Breguetów. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Przed 1939, Polska. Pociągi towarowe na stacji rozrządowej. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Przed 1939, Górny Śląsk, Polska. Widok zabudowań fabrycznych, tory kolejowe i kominy. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Kwiecień 1919, brak miejsca. Wojna polsko-ukraińska. Pociąg pancerny P.P.3. "Podpułkownik Lis-Kula". Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Marzec 1919, Hurko k. Przemyśla. Wojna polsko-ukraińska. Lokomotywy wykolejonego pociągu leżą na moście kolejowym. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Marzec 1919, brak miejsca. Wojna polsko-ukraińska. Wagony wykolejonego pociągu leżą na nasypie kolejowym. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Marzec 1919, Hurko k. Przemyśla. Wojna polsko-ukraińska. Kolejarze stoją obok wykolejonego pociągu leżącego na moście kolejowym. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Marzec 1919, brak miejsca. Wojna polsko-ukraińska. Załoga pociągu pancernego P.P.3. "Podpułkownik Lis-Kula" ogląda wykolejony pociąg. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Następna strona
18
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej