Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
lokomotywa
Znalezionych wyników:
70
Początek XX wieku, Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Stacja kolejowa. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Grudzień 1918, Warszawa, woj. warszawskie, Polska. Załoga warsztatów kolejowych przy pierwszym - po odzyskaniu niepodległości - parowozie, który wyjechał na próbną jazdę z warsztatów głównych na Nowym Bródnie. Na odwrocie napis: "Wypuszczenie pierwszego parowozu po wyzwoleniu w miesiącu grudniu w warsztatach głównych na Nowym Bródnie. Parowóz jedzie na próbną jazdę. Ja stoję na płoszczadce na parowozie w środku między dwoma (podpis nieczytelny). Fot.NN, zbiory Ośrodka KARTA.
1977, Tynda, obwód amurski, Rosyjska Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej (BAM). Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1919, Syberia, Rosja. Katastrofa kolejowa. Fot. Jarosław Okulicz-Kozaryn, zbiory Ośrodka KARTA
1919, Syberia, Rosja. Pociąg pancerny "Warszawa" - otwierający kolumnę sześćdziesięciu polskich pociągów w trakcie ewakuacji V Dywizji Strzelców Syberyjskich pod koniec 1919 r. Fot. Jarosław Okulicz-Kozaryn, zbiory Ośrodka KARTA
Czerwiec 1969, Warszawa, Polska. Dworzec Gdański, pokaz mody z kolekcji Mody Polskiej. Fot. Romuald Broniarek/KARTA
Październik 1966, Turoszów, Polska. Dwaj pracownicy kopalni odkrywkowej w Turoszowie. Fot. Romuald Broniarek/KARTA
Czerwiec 1958, Warszawa, Polska. Dworzec Główny - pożegnanie radzieckiej delegacji Towarzystwa Przyjaźni Polsko-Radzieckiej, w środku idzie profesor Łobanow, obok niego (z prawej) gen. Mieczysław Wągrowski, wice przewodniczący TPPR. W tle wieża Pałacu Kultury i Nauki. Fot. Romuald Broniarek, zbiory Ośrodka KARTA
1941, Brześć nad Bugiem (Brześć Litewski). Fragment zdobytej twierdzy, bocznica kolejowa. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Stanisław Blichiewicz
Brak daty, brak miejsca. Żołnierze armi carskiej w pocągu. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, przekazał Jan Rychter.
1962, Warszawa, Polska. Pociągi stojące przy peronach na dworcu Warszawa Główna. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [62-59]
Grudzień 1918, Warszawa, Polska. Załoga warsztatów kolejowych przy pierwszym - po odzyskaniu niepodległości - parowozie, który wyjechał na próbną jazdę z warsztatów głównych na Nowym Bródnie. Na odwrocie napis: "Wypuszczenie pierwszego parowozu po wyzwoleniu w miesiącu grudniu w warsztatach głównych na Nowym Bródnie. Parowóz jedzie na próbną jazdę. Ja stoję na płoszczadce na parowozie w środku między dwoma (podpis nieczytelny). Fot.NN, zbiory Ośrodka KARTA
Ok. 1945, Lwów, Ukraina, ZSRR. Parowozownia w wyzwolonym Lwowie. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
Przed 1914, Warszawa, Królestwo Polskie, Cesarstwo Rosyjskie. Stacja kolejki wąskotorowej łączącej Jabłonnę z Pragą i Karczewem, usytuowana obok mostu Kierbedzia. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
1919, Krasne, Pow. Lwów, Polska. Zniszczony pociąg na dworcu kolejowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Jurij Karpenczuk
1915, Lwów, Austro-Węgry. Spalona parowozownia Dworca Głównego, na pierwszym planie most obrotowy. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Jurij Karpenczuk
Przełom XIX i XX wieku, brak miejsca. Cykliści na sextuplecie ścigający się z pociągiem. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
1992, Oława, Polska. Uroczystość 150-lecia Polskich Kolei Państwowych. Fot. Mieczysław Michalak, zbiory Ośrodka KARTA
1943-1944, brak miejsca. Niemiecki pociąg wysadzony przez Armię Krajową. Fot. NN, Studium Polski Podziemnej w Londynie
1935-1937, Polska. Pociągi na stacji kolejowej, z prawej lokomotywa. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1937, brak miejsca. Pierwszy polski parowóz z otuliną aerodynamiczną, wykonany przez Pierwszą Fabrykę Lokomotyw w Chrzanowie, wystawiany na Międzynarodowej Wystawie Sztuki i Techniki w Paryżu w 1937 r. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [004 - luźne karty].
1920-1939, brak miejsca. Parowóz. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [004 - luźne karty].
1932, Gdynia, Polska. Załadunek lokomotywy produkcji Pierwszej Fabryki Lokomotyw w Chrzanowie przy pomocy dźwigu na statek płynący do Maroka. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [004 - luźne karty].
Przed 1939, Kołomyja, woj. stanisławowskie, Polska. Kolej lokalna do wsi Słoboda Rungurska. Pociąg jadący ulicami miasteczka. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Marzec 1919, Hurko k. Przemyśla. Wojna polsko-ukraińska. Lokomotywy wykolejonego pociągu leżą na moście kolejowym. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1
2
3
Następna strona
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej