Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
lokomotywa
Znalezionych wyników:
70
1919, Krasne, Pow. Lwów, Polska. Zniszczony pociąg na dworcu kolejowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Jurij Karpenczuk
1915, Lwów, Austro-Węgry. Spalona parowozownia Dworca Głównego, na pierwszym planie most obrotowy. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Jurij Karpenczuk
Przełom XIX i XX wieku, brak miejsca. Cykliści na sextuplecie ścigający się z pociągiem. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
1992, Oława, Polska. Uroczystość 150-lecia Polskich Kolei Państwowych. Fot. Mieczysław Michalak, zbiory Ośrodka KARTA
1943-1944, brak miejsca. Niemiecki pociąg wysadzony przez Armię Krajową. Fot. NN, Studium Polski Podziemnej w Londynie
1935-1937, Polska. Pociągi na stacji kolejowej, z prawej lokomotywa. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1937, brak miejsca. Pierwszy polski parowóz z otuliną aerodynamiczną, wykonany przez Pierwszą Fabrykę Lokomotyw w Chrzanowie, wystawiany na Międzynarodowej Wystawie Sztuki i Techniki w Paryżu w 1937 r. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [004 - luźne karty].
1920-1939, brak miejsca. Parowóz. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [004 - luźne karty].
1932, Gdynia, Polska. Załadunek lokomotywy produkcji Pierwszej Fabryki Lokomotyw w Chrzanowie przy pomocy dźwigu na statek płynący do Maroka. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [004 - luźne karty].
Przed 1939, Kołomyja, woj. stanisławowskie, Polska. Kolej lokalna do wsi Słoboda Rungurska. Pociąg jadący ulicami miasteczka. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Marzec 1919, Hurko k. Przemyśla. Wojna polsko-ukraińska. Lokomotywy wykolejonego pociągu leżą na moście kolejowym. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Marzec 1919, brak miejsca. Wojna polsko-ukraińska. Mężczyźni w lokomotywie wykolejonego pociągu. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Przed 1939, Polska. Parowóz wąskotorowy. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [album 61 - Korpus Kadetów Nr 1 - Lwów]
1929-1930, Zegrze, Polska. Żołnierze z Centrum Wyszkolenia Łączności na stacji kolejowej w Zegrzu. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [Album Wojsk Łączności TOM VIII - opracowany przez płk S. Śliwowskiego pod egidą Związku Łącznościowców w Londynie]
1942, Uzbekistan, ZSRR. Ewakuacja żołnierzy Armii Polskiej na Wschodzie - eszelon wojskowy stojący na stacji kolejowej. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [Album 23-A2]
1919, Iwanie Puste, Zachodnia Ukraina. Wojenne trofea, ppor. Jerzy Skarbek-Rudzki na lokomotywie pociągu zdobytego na Ukraińcach. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1920, brak miejsca. Postrach Nr 2 - radziecki pociąg pancerny zdobyty przez Polaków 1 maja 1920 w Fastowie na Ukrainie. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [szuflada nr 20 – Walki o niepodległość]
Początek XX wieku, Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Stacja kolejowa. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
8.10.1920, Grodno. Zniszczony most nad Niemnem, w tle drewniany most zbudowany przez polskich saperów, na pierwszym planie lokomotywa wykolejonego pociągu, leżąca w wodzie. W tle widok miasta. Fot. NN, zbiory Instytutu Józefa Piłsudskiego w Londynie
1928-1936, Polska. Pociąg. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70., Szczecin, Polska. Tory kolejowe przy Pracowniczych Ogrodach Działkowych im. Maciejowce. Fot. Maciej Jasiecki, zbiory Ośrodka KARTA
1972, Szczecin, Polska. Reportaż "W starej lokomotywowni" nagrodzony w XV Ogólnopolskim Konkursie Fotografii Prasowej. Fot. Maciej Jasiecki, zbiory Ośrodka KARTA
1972, Szczecin, Polska. Reportaż "W starej lokomotywowni" nagrodzony w XV Ogólnopolskim Konkursie Fotografii Prasowej. Nz. lokomotywa parowa. Fot. Maciej Jasiecki, zbiory Ośrodka KARTA
1972, Szczecin, Polska. Reportaż "W starej lokomotywowni" nagrodzony w XV Ogólnopolskim Konkursie Fotografii Prasowej. Nz. ładowanie węgla. Fot. Maciej Jasiecki, zbiory Ośrodka KARTA
1972, Szczecin, Polska. Reportaż "W starej lokomotywowni" nagrodzony w XV Ogólnopolskim Konkursie Fotografii Prasowej. Nz. przygotowywanie lokomotywy parowej do jazdy. Fot. Maciej Jasiecki, zbiory Ośrodka KARTA
1
2
3
Następna strona
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej