Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
lotnisko
Znalezionych wyników:
1153
1.05-10.06.1943, Falkirk, Szkocja, Wielka Brytania. Pierwszy kurs rekrucki dla polskich ochotniczek, które zgłosiły się do Pomocniczej Lotniczej Służbie Kobiet. Na krześle siedzi Anna Ujejska. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1.05-10.06.1943, Falkirk, Szkocja, Wielka Brytania. Pierwszy kurs rekrucki dla polskich ochotniczek, które zgłosiły się do Pomocniczej Lotniczej Służbie Kobiet. Na krześle siedzi Anna Ujejska. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
6-10.03.1938, Rzym, Włochy. Wizyta ministra spraw zagranicznych Józefa Becka we Włoszech. Na zdjęciu minister wita się z załogą podrzymskiego lotniska Guidonia, gdzie odbył godzinny lot samolotem pilotowanym przez Benito Mussoliniego. Fot. Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album B 26 - Instituto Nazionale Luce, Roma. Ilsoggiorno Romano di S.E. Beck ministro degli affari esteri di Polonia . Omaggio del Marchese G. Paulucci di Calboli Barone Presidente dell'Instituto Nazionale LUCE]
6-10.03.1938, Rzym, Włochy. Wizyta ministra spraw zagranicznych Józefa Becka we Włoszech. Na zdjęciu minister zwiedza podrzymskie lotnisko Guidonia, gdzie odbył godzinny lot samolotem pilotowanym przez Benito Mussoliniego. Fot. Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album B 26 - Instituto Nazionale Luce, Roma. Ilsoggiorno Romano di S.E. Beck ministro degli affari esteri di Polonia . Omaggio del Marchese G. Paulucci di Calboli Barone Presidente dell'Instituto Nazionale LUCE]
6-10.03.1938, Rzym, Włochy. Wizyta ministra spraw zagranicznych Józefa Becka we Włoszech. Na zdjęciu minister zwiedza podrzymskie lotnisko Guidonia, gdzie odbył godzinny lot samolotem pilotowanym przez Benito Mussoliniego. Fot. Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album B 26 - Instituto Nazionale Luce, Roma. Ilsoggiorno Romano di S.E. Beck ministro degli affari esteri di Polonia . Omaggio del Marchese G. Paulucci di Calboli Barone Presidente dell'Instituto Nazionale LUCE]
6-10.03.1938, Rzym, Włochy. Wizyta ministra spraw zagranicznych Józefa Becka we Włoszech. Na zdjęciu minister zwiedza podrzymskie lotnisko Guidonia, gdzie odbył godzinny lot samolotem pilotowanym przez Benito Mussoliniego. Fot. Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album B 26 - Instituto Nazionale Luce, Roma. Ilsoggiorno Romano di S.E. Beck ministro degli affari esteri di Polonia . Omaggio del Marchese G. Paulucci di Calboli Barone Presidente dell'Instituto Nazionale LUCE]
12.02.1943, Wielka Brytania. Polskie lotniczki transportowe: Anna Leska, Jadwiga Piłsudska i Stanisława Wojtulanis ps. "Barbara". Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
12.02.1943, Wielka Brytania. Polskie lotniczki transportowe, na tle Wellingtona stoi Anna Leska. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [nr karty 110853]
12.02.1943, Wielka Brytania. Polskie lotniczki transportowe, Stanisława Wojtulanis obok Spitfire'a. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 8827]
12.02.1943, Wielka Brytania. Polskie lotniczki transportowe, Jadwiga Puiłsudska na tle samolotu. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 12894]
12.02.1943, Wielka Brytania. Polskie lotniczki transportowe, Stanisława Wojtulanis w kabinie Spitfire'a. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 8839]
12.02.1943, Wielka Brytania. Polskie lotniczki transportowe, Stanisława Wojtulanis w stroju lotnika. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 8841]
12.02.1943, Wielka Brytania. Polskie lotniczki transportowe, Stanisława Wojtulanis w kabinie Spitfire'a. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 8833]
12.02.1943, Wielka Brytania. Polskie lotniczki transportowe, Stanisława Wojtulanis obok Spitfire'a. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 8830]
12.02.1943, Wielka Brytania. Polskie lotniczki transportowe, Stanisława Wojtulanis w stroju lotnika. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 8836]
1940-1945, Wielka Brytania. Przed hangarem, oparci o ogon myśliwca stoją: starszy sierż. Henryk Starzyński i por. Rudolf Borovec (Czech). Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 6594]
1940-1945, Wielka Brytania. Naprawa myśliwca dywizjonu 303. Oparty o skrzydło samolotu stoi starszy sierż. Henryk Starzyński, w głębi na skrzydle siedzi trzech mechaników. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 6386]
1940-1943, Wielka Brytania. Lotnictwo Obrony Wybrzeża, bombowiec Wellington po powrocie z lotu. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 14311]
1943, Wielka Brytania. Lotnictwo Obrony Wybrzeża, bombowce Wellington powietrzu. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 14286]
1944, Wielka Brytania. Tadeusz Słoń i Eugeniusz Horbaczewski (dowódca 315 Dywizjonu Myśliwskiego) w kabinie myśliwca Mustang. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. CH.13566]
Wrzesień 1942, Ingham, Anglia, Wielka Brytania. 300 Dywizjon Bombowy. Wellington IV BH-Z "Z jak Zośka" (Z1407), który powrócił z nalotu na Bremę (z 4 na 5 września 1942 r.) ze spalonym płóciennym poszyciem kadłuba. Załoga "Zośki", stoją od lewej: st. sierż. strz. Józef Tomiec, ppor. strz. Zbigniew Brzeziński, ppor. pil. Stanisław Machej, chor. rtg. Klemens Muszyński, kpt. naw. Bolesław Biliński. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [120052]
1940-1944, Wielka Brytania. Ładowanie bomb do komory bombowej samolotu. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 20666]
1943, Wielka Brytania. Lotnictwo Obrony Wybrzeża, bomby głębinowe przygotowane do podwieszenia w komorze bombowej Wellingtona. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 14280]
Lato 1942, Ingham, Anglia, Wielka Brytania. Załoga bombowca i mechanicy 300 Dywizjonu Bombowego na tle Wellingtona IV - BH-K (Z1320). Na samolocie widoczne jest godło - gwiazdozbiór Krzyż Południa (pozostałość z czasu gdy maszyna ta służyła w 458 squadronie RAAF) oraz oznaczenie 41 lotów bojowych. Od lewej stoją: por. Narcyz Krupowicz (oficer techniczny 300 dywizjonu), por. pil. Tadeusz Jasiński, nn, por. Bolesław Solak (oficer łączności), por. naw. Zygmunt Szymański, nn, por. pil. Bolesław Hułas, kpt. pil. Mieczysław Wolański (dowódca eskadry "A"), NN, NN. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 12637]
Sierpień 1944, Francja. Samoloty 317 Dywizjonu Myśliwskiego na lotnisku. Fot. Marian Walentynowicz, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie.
1
Poprzednia strona
21
22
23
24
25
26
27
28
29
Następna strona
47
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej