Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
motor
Znalezionych wyników:
178
Początek XX wieku, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Zawodnicy w trakcie wyścigu motocyklowego na Dynasach. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Początek XX wieku, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Zawodnicy w trakcie wyścigu motocyklowego na Dynasach. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
1896, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Emil Szyller na torze na Dynasach. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
1896, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Emil Szyller na torze na Dynasach. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
1896, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Emil Szyller na torze na Dynasach. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Początek XX wieku, brak miejsca. Wyścig na torze kolarskim, biorą w nim udział: dwaj zawodnicy na motocyklu i kolarz. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Początek XX w., brak miejsca. Uczestnicy wyścigu kolarskiego za prowadzeniem motoru. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Początek XX w., brak miejsca. Motocyklista na motorze używanym do wyścigów kolarskich za prowadzeniem motoru. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
1910, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Wyścigi motocyklowe na torze ziemnym na Dynasach. Fot. NN, Warszawskie Towarzystwo Cyklistów, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30-te, Warszawa, Polska. Uczestnicy wyścigu kolarskiego za prowadzeniem motoru: Józef Lange (1. z prawej) i jego lider Jankowski. Fot. NN, Warszawskie Towarzystwo Cyklistów, zbiory Ośrodka KARTA
1907, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Zawodnicy wyścigów kolarskich za prowadzeniem motoru na Dynasach - lider Leonard Piotrowski i sztajer Henryk Weiss. Fot. NN, Warszawskie Towarzystwo Cyklistów, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30-te, Polska. Wyścig za prowadzeniem motorów. Fot. NN, "Sprawozdanie Zarządu za 1929 rok i działalność WTC od czasu założenia, Warszawa 1930", zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Początek XX wieku, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Zawodnicy podczas wyścigu kolarskiego za prowadzeniem motoru na Dynasach. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Lata 30., brak miejsca. Kazimiera Gimzicka w koszu motocykla. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [Album Kazimiery Gimzickiej (ur. 28.01.1900 w Berlinie), sekretarki Ambasady RP w Berlinie do 1939 r., album B7]
1938, Polska. Żołnierze 22 Eskadry Liniowej. W tle bombowiec rozpoznawczy PZL.23 Karaś. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [teczka 186]
Lata 20., Iwieniec, Polska. Podoficerowie Korpusu Ochrony Pogranicza na motocyklu z bocznym wózkiem. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie, przekazał kpt Jan Sas-Tatomir. [album B22]
1942-1943, Wielka Brytania. Pluton motocyklistów II Kompanii Łączności ustawiony do przeglądu. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [album 318 - 12. Batalion Łączności]
Po 22.06.1941, brak miejsca. Żołnierz z oddziałów I Dywizji Strzelców Górskich mija zniszczoną armatę radziecką 75 mm (wraz z jaszczem) oraz martwe konie pozostawione przy torach kolejowych. W oddali widoczna jest kolumna motorowa wojsk niemieckich oraz pola uprawne. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Po 22.06.1941, brak miejsca. Przemarsz jednostki I Dywizji Strzelców Górskich - żołnierze prowadzą muły juczne transportujące wojskowy ekwipunek. Na drugim planie widoczny jest ciągnik gąsienicowy SDKfz.7 (8 tonowy). Motocyklista na motorze (w lewym dolnym rogu zdjęcia). Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Maj 1944, Cassino, Włochy. Bitwa pod Monte Cassino, żołnierz 2 Korpusu na motocyklu. Fot. T. Szumański, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album negatywowy nr 105]
Maj 1944, Cassino, Włochy. Bitwa pod Monte Cassino, motocyklista na drodze. Fot. T. Szumański, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album negatywowy nr 105]
Maj 1944, Cassino, Włochy. Bitwa pod Monte Cassino, żołnierz 2 Korpusu wprowadzający motocykl do okopu. Fot. T. Szumański, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album negatywowy nr 105]
Maj 1944, Cassino, Włochy. Mechanik naprawiający motocykl. Fot. Felicjan Maliniak, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album negatywowy L-I Monte Cassino] - płachta 49
Wrzesień 1975, Lizbona, Portugalia. W porcie. Zdjęcie wykonane w czasie rejsu MS Kopalnia Wirek. Fot. Maciej Jasiecki, zbiory Ośrodka KARTA
1949, Bytom, Polska. Otwarcie toru żużlowego w Bytomiu. Fot. Kazimierz Seko, zbiory Ośrodka KARTA
Poprzednia strona
1
2
3
4
5
6
7
8
Następna strona
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej