Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
paryż
Znalezionych wyników:
21
Wrzesień 1990, Warszawa, Polska. Spotkanie Marka Walickiego - zastępcy kierownika Sekcji Polskiej Głosu Ameryki w Waszyngtonie - z Janem Grużewskim – korespondentem Sekcji Polskiej Głosu Ameryki w Paryżu. W tle kościół św. Aleksandra na placu Trzech Krzyży. Fot. NN, kolekcja Marka Walickiego, zbiory Ośrodka KARTA
16.07.1914, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Oryginalny podpis: "Członkowie W.T.C. uczestnicy wycieczki z Warszawy do Paryża na rowerach; stoją pp: Feliks Wojtkiewicz i Henryk Herbst, siedzą pp: Kapitan Zdzisław Budziszewski i Marian Fuks. Wyjazd z klubu Warszawskiego Towarzystwa Cykistów na Dynasach dnia 16.07.1914 roku o godzinie czwartej rano". Fot. Marian Fuks, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Lipiec 1914, Warszawa, Polska. I wycieczka kapitańska Warszawskiego Towarzystwa Cyklistów. Na zdjęciu m.in. przewdoniczący WTC Zdzisław Budziszewski, fotograf "Świata" i "Lotnika i Automobilisty" Marian Fuks, Feliks Wojtkiewicz, Henryk Herbst. Wycieczka została przerwana z powodu wybuchu I wojny światowej. Fot. NN, Warszawskie Towarzystwo Cyklistów, zbiory Ośrodka KARTA
1937, Paryż, Francja. Wystawa Światowa "Sztuka i technika w życiu codziennym". Pawilon włoski. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [Album Kazimiery Gimzickiej (ur. 28.01.1900 w Berlinie), sekretarki Ambasady RP w Berlinie do 1939 r., album B7]
1937, Paryż, Francja. Wystawa Światowa "Sztuka i technika w życiu codziennym". Pawilony ZSRR i III Rzeszy. Na pierwszym planie pomnik „Robotnik i kołchoźnica” autorstwa Wiery Muchiny i Borysa Jofana. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [Album Kazimiery Gimzickiej (ur. 28.01.1900 w Berlinie), sekretarki Ambasady RP w Berlinie do 1939 r., album B7]
1937, Paryż, Francja. Wystawa Światowa "Sztuka i technika w życiu codziennym". Pawilon ZSRR. Na pierwszym planie pomnik „Robotnik i kołchoźnica” autorstwa Wiery Muchiny i Borysa Jofana. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [Album Kazimiery Gimzickiej (ur. 28.01.1900 w Berlinie), sekretarki Ambasady RP w Berlinie do 1939 r., album B7]
1937, Paryż, Francja. Wystawa Światowa "Sztuka i technika w życiu codziennym". Cokół ustawiony na terenie wystawy. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [Album Kazimiery Gimzickiej (ur. 28.01.1900 w Berlinie), sekretarki Ambasady RP w Berlinie do 1939 r., album B7]
1937, Paryż, Francja. Wystawa Światowa "Sztuka i technika w życiu codziennym". Pawilony (od lewej) Wielkiej Brytanii, ZSRR i Rumunii. Na pawilonie ZSRR pomnik „Robotnik i kołchoźnica” autorstwa Wiery Muchiny i Borysa Jofana. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [Album Kazimiery Gimzickiej (ur. 28.01.1900 w Berlinie), sekretarki Ambasady RP w Berlinie do 1939 r., album B7]
1937, Paryż, Francja. Wystawa Światowa "Sztuka i technika w życiu codziennym". Pawilon wód termalnych. W tle widać Wieżę Eiffla. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [Album Kazimiery Gimzickiej (ur. 28.01.1900 w Berlinie), sekretarki Ambasady RP w Berlinie do 1939 r., album B7]
27 sierpnia 1928, Paryż, Francja. Uroczyste podpisanie paktu Brianda-Kelloga (inaczej pakt paryski) o wyrzeczeniu się wojny jako instrumentu polityki narodowej. Pierwszy od prawej przy stole siedzi minister spraw zagranicznych August Zaleski. Fot. Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie. [kolekcja Augusta Zaleskiego, teczka 27]
Lata 80., Paryż, Francja. Pałac Elizejski. Fot. Kacper M. Krajewski, zbiory Ośrodka KARTA
Po 1945, Paryż, Francja. Maria Świeczewska od bramą "Bramą piekieł" Auguste'a Rodin'a. Fotografia wykonana przez męża Marii - Karola. Oboje po wojnie wyemigrowali do Argentyny. Małżeństwo przyjaźniło się z pisarzem Witoldem Gombrowiczem. Fot. Karol Świeczewski, kolekcja Marii Świeczewskiej-Wańke, zbiory Biblioteki Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko), reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA w Warszawie
Po 1945, Paryż, Francja. Fragment gotyckiego portalu - archiwolty z łukami zdobionymi aniołami i widocznym fragmentem tympanonu katedry Notre Dame. Fotografia wykonana przez Marię Świeczewską lub jej męża Karola. Oboje po wojnie wyemigrowali do Argentyny. Małżeństwo przyjaźniło się z pisarzem Witoldem Gombrowiczem. Fot. NN, kolekcja Marii Świeczewskiej-Wańke, zbiory Biblioteki Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko), reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA w Warszawie
Po 1945, Paryż, Francja. Nieznana kobieta na peronie stacji kolejowej. Widoczny pociąg francuskich linii kolejowych SNCF (Societe Nationale des Chemins de fer Francais). Fotografia wykonana przez Marię Świeczewską lub jej męża Karola. Oboje po wojnie wyemigrowali do Argentyny. Małżeństwo przyjaźniło się z pisarzem Witoldem Gombrowiczem. Fot. NN, kolekcja Marii Świeczewskiej-Wańke, zbiory Biblioteki Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko), reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA w Warszawie
Po 1945, Paryż, Francja. Ksiądz i siostra zakonna przed wejściem do katedry Notre Dame. Fotografia wykonana przez Marię Świeczewską lub jej męża Karola. Oboje po wojnie wyemigrowali do Argentyny. Małżeństwo przyjaźniło się z pisarzem Witoldem Gombrowiczem. Fot. NN, kolekcja Marii Świeczewskiej-Wańke, zbiory Biblioteki Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko), reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA w Warszawie
Po 1945, Paryż, Francja. Fragment kolumny z katedry Notre Dame. Fotografia wykonana przez Marię Świeczewską lub jej męża Karola. Oboje po wojnie wyemigrowali do Argentyny. Małżeństwo przyjaźniło się z pisarzem Witoldem Gombrowiczem. Fot. NN, kolekcja Marii Świeczewskiej-Wańke, zbiory Biblioteki Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko), reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA w Warszawie
Po 1945, Paryż, Francja. Maria Świeczewska na peronie stacji kolejowej. Widoczny pociąg francuskich linii kolejowych SNCF (Societe Nationale des Chemins de fer Francais). Fotografia wykonana przez męża Marii - Karola. Oboje po wojnie wyemigrowali do Argentyny. Małżeństwo przyjaźniło się z pisarzem Witoldem Gombrowiczem. Fot. Karol Świeczewski, kolekcja Marii Świeczewskiej-Wańke, zbiory Biblioteki Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko), reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA w Warszawie
Po 1945, Paryż, Francja. Maria Świeczewska na moście Aleksandra III. Fotografia wykonana przez męża Marii - Karola. Fotografia wykonana przez męża Marii - Karola. Oboje po wojnie wyemigrowali do Argentyny. Małżeństwo przyjaźniło się z pisarzem Witoldem Gombrowiczem. Fot. Karol Świeczewski, kolekcja Marii Świeczewskiej-Wańke, zbiory Biblioteki Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko), reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA w Warszawie
Po 1945, Paryż, Francja. W oczekiwaniu na pociąg na peronie. Wśród pasażerów żołnierze francuscy i Maria Świeczewska. Fotografia wykonana przez męża Marii - Karola. Oboje po wojnie wyemigrowali do Argentyny. Małżeństwo przyjaźniło się z pisarzem Witoldem Gombrowiczem. Fot. Karol Świeczewski, kolekcja Marii Świeczewskiej-Wańke, zbiory Biblioteki Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko), reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA w Warszawie
Po 1945, Paryż, Francja. Karol Świeczewski pod bramą "Bramą piekieł" Auguste'a Rodin'a. Fotografia wykonana przez jego żonę Marię Świeczewską. Oboje po wojnie wyemigrowali do Argentyny. Małżeństwo przyjaźniło się z pisarzem Witoldem Gombrowiczem. Fot. Maria Świeczewska, kolekcja Marii Świeczewskiej-Wańke, zbiory Biblioteki Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko), reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA w Warszawie
Po 1945, Paryż, Francja. Fragment "Bramy piekieł" Auguste'a Rodin'a. Fotografia wykonana przez Marię Świeczewską lub jej męża Karola. Oboje po wojnie wyemigrowali do Argentyny. Małżeństwo przyjaźniło się z pisarzem Witoldem Gombrowiczem. Fot. NN, kolekcja Marii Świeczewskiej-Wańke, zbiory Biblioteki Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko), reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA w Warszawie
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej