Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
peron
Znalezionych wyników:
96
Po 1945, Paryż, Francja. Nieznana kobieta na peronie stacji kolejowej. Widoczny pociąg francuskich linii kolejowych SNCF (Societe Nationale des Chemins de fer Francais). Fotografia wykonana przez Marię Świeczewską lub jej męża Karola. Oboje po wojnie wyemigrowali do Argentyny. Małżeństwo przyjaźniło się z pisarzem Witoldem Gombrowiczem. Fot. NN, kolekcja Marii Świeczewskiej-Wańke, zbiory Biblioteki Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko), reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA w Warszawie
Po 1945, Paryż, Francja. Maria Świeczewska na peronie stacji kolejowej. Widoczny pociąg francuskich linii kolejowych SNCF (Societe Nationale des Chemins de fer Francais). Fotografia wykonana przez męża Marii - Karola. Oboje po wojnie wyemigrowali do Argentyny. Małżeństwo przyjaźniło się z pisarzem Witoldem Gombrowiczem. Fot. Karol Świeczewski, kolekcja Marii Świeczewskiej-Wańke, zbiory Biblioteki Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko), reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA w Warszawie
Po 1945, Paryż, Francja. W oczekiwaniu na pociąg na peronie. Wśród pasażerów żołnierze francuscy i Maria Świeczewska. Fotografia wykonana przez męża Marii - Karola. Oboje po wojnie wyemigrowali do Argentyny. Małżeństwo przyjaźniło się z pisarzem Witoldem Gombrowiczem. Fot. Karol Świeczewski, kolekcja Marii Świeczewskiej-Wańke, zbiory Biblioteki Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko), reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA w Warszawie
1973, Warszawa, Polska. Stary Dworzec Centralny - główny dworzec kolejowy w Warszawie do połowy lat 70. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Stary Dworzec Centralny - główny dworzec kolejowy w Warszawie do połowy lat 70. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, prawdopodobnie Berkakit, Jakucka Autonomiczna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Kolei Amursko-Jakuckiej na odcinku między Tyndą a Berkakit, zwanym Małym BAM (Małą Bajkalsko-Amurską Magistralą Kolejową). Grupa kobiet stoi na nowootwartym peronie stacji. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, prawdopodobnie Berkakit, Jakucka Autonomiczna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Kolei Amursko-Jakuckiej na odcinku między Tyndą a Berkakit, zwanym Małym BAM (Małą Bajkalsko-Amurską Magistralą Kolejową). Mężczyzna z ludu Sacha przyprowadził renifery na peron nowo otwartej stacji. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, prawdopodobnie Berkakit, Jakucka Autonomiczna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Kolei Amursko-Jakuckiej na odcinku między Tyndą a Berkakit, zwanym Małym BAM (Małą Bajkalsko-Amurską Magistralą Kolejową). Mężczyzna z ludu Sacha przyprowadził renifery na peron nowo otwartej stacji. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, prawdopodobnie Berkakit, Jakucka Autonomiczna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Kolei Amursko-Jakuckiej na odcinku między Tyndą a Berkakit, zwanym Małym BAM (Małą Bajkalsko-Amurską Magistralą Kolejową). Renifery na peronie nowo otwartej stacji. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, prawdopodobnie Berkakit, Jakucka Autonomiczna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Kolei Amursko-Jakuckiej na odcinku między Tyndą a Berkakit, zwanym Małym BAM (Małą Bajkalsko-Amurską Magistralą Kolejową). Mężczyzna z ludu Sacha przyprowadził renifery na peron nowo otwartej stacji. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, prawdopodobnie Berkakit, Jakucka Autonomiczna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Kolei Amursko-Jakuckiej na odcinku między Tyndą a Berkakit, zwanym Małym BAM (Małą Bajkalsko-Amurską Magistralą Kolejową). Dziennikarze rozmawiają z mężczyzna z ludu Sacha, który przyprowadził renifery na peron nowo otwartej stacji. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1977, prawdopodobnie Berkakit, Jakucka Autonomiczna Socjalistyczna Republika Radziecka, ZSRR. Budowa Kolei Amursko-Jakuckiej na odcinku między Tyndą a Berkakit, zwanym Małym BAM (Małą Bajkalsko-Amurską Magistralą Kolejową). Grupa kobiet stoi na nowootwartym peronie stacji. Fot. Mikołaj Nesterowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1971, Warszawa, Polska. Aleksiej Szitikow (drugi z prawej) - przewodniczący Centralnego Zarządu Towarzystwa Przyjaźni Polsko-Radzieckiej - i ambasador ZSRR w Polsce Stanisłau Piłatowicz (drugi z lewej) na Dworcu Gdańskim. Fot. Romuald Broniarek, zbiory Ośrodka KARTA
1971, Warszawa, Polska. Aleksiej Szitikow (drugi z prawej) - przewodniczący Centralnego Zarządu Towarzystwa Przyjaźni Polsko-Radzieckiej - na Dworcu Gdańskim. Fot. Romuald Broniarek, zbiory Ośrodka KARTA
1971, Warszawa, Polska. Aleksiej Szitikow (w środku) - przewodniczący Centralnego Zarządu Towarzystwa Przyjaźni Polsko-Radzieckiej - na Dworcu Gdańskim. Fot. Romuald Broniarek, zbiory Ośrodka KARTA
1971, Warszawa, Polska. Aleksiej Szitikow (w środku) - przewodniczący Centralnego Zarządu Towarzystwa Przyjaźni Polsko-Radzieckiej i ambasador ZSRR w Polsce Stanisłau Piłatowicz (drugi z lewej). Fot. Romuald Broniarek, zbiory Ośrodka KARTA
1955-1957, Workuta, Komi, ASRR, ZSRR. Na stacji kolejowej. Fot. Eugeniusz Cydzik, udostępnił Eugeniusz Cydzik w ramach projektu "KARTA z Polakami na Wschodzie".
1955-1957, Workuta, Komi, ASRR, ZSRR. Na stacji kolejowej. Fot. Eugeniusz Cydzik, udostępnił Eugeniusz Cydzik w ramach projektu "KARTA z Polakami na Wschodzie".
1955-1957, Workuta, Komi, ASRR, ZSRR. Na stacji kolejowej. Fot. Eugeniusz Cydzik, udostępnił Eugeniusz Cydzik w ramach projektu "KARTA z Polakami na Wschodzie".
1939, brak miejsca, Polska Grupa uchodźców - głównie kobiety i dzieci, na peronie dworca kolejowego, w tle pociąg. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [szuflada nr 51 – Wrzesień 1939]
1930-1950, Komorów, Polska. Kobiety przy budce z czekoladą i karmelkami na stacji kolejowej. Fot. NN, kolekcja rodziny Walińskich, zbiory Fundacji Ośrodka KARTA
1964, Warszawa, Polska. Dworzec Gdański, n/z podróżni na peronie. Fot. Marek Zürn, zbiory Fundacji Ośrodka KARTA
1964, Warszawa, Polska. Dworzec Gdański, n/z podróżni na peronie. Fot. Marek Zürn, zbiory Fundacji Ośrodka KARTA
1964, Warszawa, Polska. Dworzec Gdański, n/z podróżni na peronie. Fot. Marek Zürn, zbiory Fundacji Ośrodka KARTA
1955-1957, Workuta, Komi, ASRR, ZSRR. Na stacji kolejowej. Fot. Eugeniusz Cydzik, udostępnił Eugeniusz Cydzik w ramach projektu "KARTA z Polakami na Wschodzie".
1
2
3
4
Następna strona
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej