Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
plac budowy
Znalezionych wyników:
1469
12.06.1995, Warszawa, Polska. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod budowę wieżowca Ilmet na rogu alei Jana Pawła II i ulicy Prostej. Fot. Kacper M. Krajewski, zbiory Ośrodka KARTA
12.06.1995, Warszawa, Polska. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod budowę wieżowca Ilmet na rogu alei Jana Pawła II i ulicy Prostej. Fot. Kacper M. Krajewski, zbiory Ośrodka KARTA
Czerwiec 1995, Warszawa, Polska. Budowa Ochota Office Park, kompleksu biurowców przy Alejach Jerozolimskich. Fot. Kacper M. Krajewski, zbiory Ośrodka KARTA
1924-1932, Kosów Poleski, woj. poleskie, Polska. Robotnicy pracujący przy budowie domu. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
1924-1932, Kosów Poleski, woj. poleskie, Polska. Robotnicy pracujący przy budowie domu. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
Lata 50., Siemczan, Magadańska obł., Kołyma, ZSRR. Zesłańcy pracujący przy budowie domu. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Aleksander Astasewicz
1938-1939, Lwów, Polska. Rozbudowa nowej ulicy niedaleko miejsca zamieszkania rodziny Krystyny Bernakiewicz (później po mężu Kosiby) w rejonie ulic Sobińskiego, Karpackiej i Tarnowskiego. Fot. NN, kolekcja Krystyny Kosiby, reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA
1975, Warszawa, Polska. Ostatni etap budowy dworca Warszawa Centralna i przebudowy węzła komunikacyjnego ulic: Aleje Jerozolimskie i Chałubińskiego. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Warszawa, Polska. Przebudowa centrum miasta w rejonie ulic: Aleje Jerozolimskie, Chałubińskiego, Emilii Plater. Budowa dworca Warszawa Centralna i linii średnicowej - widok z Pałacu Kultury i Nauki. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1975, Warszawa, Polska. Budowa hali dworca Warszawa Centralna i przebudowy ulic Aleje Jerozolimskie i Chałubińskiego. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Budowa nowej hali Dworca Centralnego i kolejowej linii średnicowej, w tle Pałac Kultury i Nauki. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Dąbrowa Górnicza, Polska. Budowa Huty Katowice - największego i najnowocześniejszego w PRL kombinatu metalurgicznego. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Warszawa, Polska. Przebudowa centrum miasta w obrębie ulic: Aleje Jerozolimskie, Chałubińskiego, Emilii Plater. Budowa nowej hali dworca Warszawa Centralna i linii średnicowej. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Prace przy konstrukcji nowej hali dworca Warszawa Centralna. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Warszawa, Polska. Budowa nowej hali dworca Warszawa Centralna i kolejowej linii średnicowej. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Wykopy pod budowę kolejowej linii średnicowej i nowego dworca Warszawa Centralna. W tle perony starego dworca Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Budowa nowej hali dworca Warszawa Centralna i kolejowej linii średnicowej, w tle Pałac Kultury i Nauki. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Dąbrowa Górnicza, Polska. Budowa Huty Katowice - największego i najnowocześniejszego w PRL kombinatu metalurgicznego. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1972, Warszawa, Polska. Początki przebudowy dworca kolejowego Warszawa Centralna i okolicznych ulic: Alej Jerozolimskich, Chałubińskiego, Emilii Plater. Wykopy pod budowę linii średnicowej i nowego dworca. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Warszawa, Polska. Przebudowa centrum miasta w rejonie ulic: Aleje Jerozolimskie, Chałubińskiego, Emilii Plater. Budowa dworca Warszawa Centralna i linii średnicowej - widok z Pałacu Kultury i Nauki. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Warszawa, Polska. Przebudowa centrum miasta w rejonie ulic: Aleje Jerozolimskie, Chałubińskiego, Emilii Plater. Budowa nowego Dworca Centralnego i linii średnicowej - widok z Pałacu Kultury i Nauki. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Budowa nowej hali dworca Warszawa Centralna i kolejowej linii średnicowej, w tle Pałac Kultury i Nauki. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Warszawa, Polska. Budowa nowej hali dworca Warszawa Centralna i kolejowej linii średnicowej. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Dąbrowa Górnicza, Polska. Budowa Huty Katowice - największego i najnowocześniejszego w PRL kombinatu metalurgicznego. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Warszawa, Polska. Przebudowa centrum miasta. Budowa dworca Warszawa Centralna i linii średnicowej - widok z Pałacu Kultury i Nauki. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
41
42
43
44
45
46
47
48
49
Następna strona
59
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej