Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
polska rzeczpospolita ludowa
Znalezionych wyników:
3703
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (2. od prawej) na terenie budowy I linii metra. 1. od lewej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1988, Warszawa, Polska. Budowa I linii metra, w okolicy stacji Politechnika. Fot. Edward Grochowiecz, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1988, Warszawa, Polska. Budowa tunelu I linii metra metodą odkrywkową. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1988, Warszawa, Polska. Robotnicy na terenie budowy tunelu I linii metra wzdłuż al. Komisji Edukacji Narodowej. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1988, Warszawa, Polska. Budowa tunelu I linii metra wzdłuż al. Komisji Edukacji Narodowej. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1988, Warszawa, Polska. Budowa tunelu I linii metra wzdłuż al. Komisji Edukacji Narodowej. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1988, Warszawa, Polska. Budowa tunelu I linii metra wzdłuż al. Komisji Edukacji Narodowej. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1988, Warszawa, Polska. Budowa I linii metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1988, Warszawa, Polska. Budowa tunelu I linii metra wzdłuż al. Komisji Edukacji Narodowej. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1988, Warszawa, Polska. Budowa I linii metra, w okolicy stacji Politechnika. Fot. Edward Grochowiecz, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1988, Warszawa, Polska. Budowa I linii metra, w okolicy stacji Politechnika. Fot. Edward Grochowiecz, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1988, Warszawa, Polska. Budowa tunelu I linii metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
9.09.1988, Warszawa, Polska. Wizyta przedstawiciela ambasady ZSRR w Polsce na terenie budowy I linii metra na Ursynowie. 3. z prawej Jerzy Majewski - pełnomocnik rządu ds. budowy metra w Warszawie. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
9.09.1988, Warszawa, Polska. Wizyta przedstawiciela ambasady ZSRR w Polsce (2. z prawej) na terenie budowy I linii metra na odcinku Pole Mokotowskie - Politechnika. 1. z prawej Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, 3. Jerzy Majewski - pełnomocnik rządu ds. budowy metra w Warszawie. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
9.09.1988, Warszawa, Polska. Wizyta przedstawiciela ambasady ZSRR w Polsce (1. z prawej w 1 rzędzie) na terenie budowy I linii metra. Obok stoi prawdopodobnie Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
9.09.1988, Warszawa, Polska. Wizyta przedstawiciela ambasady ZSRR w Polsce na terenie budowy I linii metra. Od prawej: prawdopodobnie Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, Jerzy Majewski - pełnomocnik rządu ds. budowy metra w Warszawie, NN. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Marzec 1989, Warszawa, Polska. Podpisanie umowy na dostawę wagonów serii 81 wyprodukowanych w ZSRR dla warszawskiego metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Marzec 1989, Warszawa, Polska. Podpisanie umowy na dostawę wagonów serii 81 wyprodukowanych w ZSRR dla warszawskiego metra. 1. z lewej Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, 3. od prawej przedstawiciel ambasady ZSRR w Polsce, 4. od prawej Jerzy Majewski - pełnomocnik rządu ds. budowy metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Marzec 1989, Warszawa, Polska. Bankiet po podpisaniu umowy na dostawę wagonów produkcji radzieckiej (seria 81) dla warszawskiego metra. 2. od lewej Jerzy Majewski - pełnomocnik rządu ds. budowy metra w Warszawie, obok przedstawiciel ambasady ZSRR w Polsce. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Marzec 1989, Warszawa, Polska. Bankiet po podpisaniu umowy na dostawę wagonów produkcji radzieckiej (seria 81) dla warszawskiego metra. 2. od lewej Jerzy Majewski - pełnomocnik rządu ds. budowy metra w Warszawie. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Maj 1989, Warszawa, Polska. Wizyta ambasadora ZSRR w Polsce Władimira Brownikowa (3. od lewej) na terenie budowy I linii metra. 2. od lewej Jerzy Majewski - pełnomocnik rządu ds. budowy metra w Warszawie. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Maj 1989, Warszawa, Polska. Wizyta ambasadora ZSRR w Polsce Władimira Brownikowa (2. z lewej w 1. rzędzie) na terenie budowy Stacji Techniczno-Postojowej I linii metra na Kabatach. Na nim, le prawej stronie, Jerzy Majewski - pełnomocnik rządu ds. budowy metra w Warszawie. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Maj 1989, Warszawa, Polska. Wizyta ambasadora ZSRR w Polsce Władimira Brownikowa (2. z lewej) na terenie budowy Stacji Techniczno-Postojowej na Kabatach. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Lipiec 1989, Warszawa, Polska. Budowa Stacji Techniczno-Postojowej "Kabaty". Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 80., Warszawa, Polska. Wagon serii 81 produkcji radzieckiej dla warszawskiego metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
113
114
115
116
117
118
119
120
121
Następna strona
149
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej