Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
port
Znalezionych wyników:
577
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. Port i urządzenia portowe, polski statek "Polonia" przy nabrzeżu. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. Port i urządzenia portowe, polski statek "Polonia" przy nabrzeżu. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1936, Stambuł, Turcja. Łodzie w porcie. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. Port i urządzenia portowe, furmanka z workami na nabrzeżu. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. Rozładunek statku w porcie, furmanka na nabrzeżu. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1936, Morze Czarne, Turcja lub Rumunia. Rejs statkiem. Zdjęcie wykonane ze statku podczas podróży zagranicznej do Rumunii i Turcji. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. Witold Lis-Olszewski w porcie, maluje obraz. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. Statek przy nabrzeżu. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. Statki w porcie, wóz na nabrzeżu. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. Witold Lis-Olszewski (w środku) w porcie, maluje obraz. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1936, Stambuł, Turcja. Włoski statek handlowy "Valentino Coda" w porcie. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. W porcie. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. W porcie, n/z tragarz. Negatyw podwójnie naświetlony. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. W porcie. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1936, Stambuł, Turcja. Łodzie w porcie. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1936, prawdopodobnie Morze Czarne. Elementy takielunku na statku i zabudowania portowe. Zdjęcie wykonane podczas podróży zagranicznej do Rumunii i Turcji. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Pomost. Fot. Lubomir T. Winnik, zbiory Ośrodka KARTA
Przed 1939, brak miejsca. Polski statek pasażerski SS "Pułaski". Został wybudowany w 1912 roku w Szkocji jako "Car". W 1930 roku kupiło go Polskie Transatlantyckie Towarzystwo Okrętowe (PTTO, przemianowane następnie na GAL - Gdynia-Ameryka Linie Żeglugowe S.A.) i nadało nazwę "Pułaski". Pływał na trasie Gdynia-Nowy Jork i Gdynia-Buenos Aires. W czasie II wojny światowej pływał głównie w konwojach atlantyckich i wokół Afryki. Po wojnie służył pod angielską banderą jako "Empire Penryn". Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
Prawdopodobnie przed 1939, brak miejsca. Fragment statku stojącego w porcie. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1948, Szwecja. Podpis oryginalny: "Towarzysz "doli i niedoli" z czasów okupacji". Mężczyzna na łodzi "Banita" Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1970, Gdynia, Polska. Wacław Urbanowicz przy statku "Generał Sikorski". Karierę marynarską rozpoczął w 1936 roku na statkach pasażerskich GAL-u (Gdynia-Ameryka Linie Żeglugowe S.A): SS "Kościuszko" i SS "Pułaski", MS "Chrobry". W czasie II wojny światowej pływał w konwojach na statkach Polskiej Marynarki Handlowej, m.in. SS "Pułaski", SS "Kromań", SS "Borysław"; od lat 50. na statkach Polskich Linii Oceanicznych: "Dzierżyński", "Generał Sikorski", "Szymanowski". Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 50./lata 60., Aalbogr, Dania. Polski drobnicowiec "Dzierżyński" w porcie. Został zbudowany w Kopenhadze w 1943 roku, początkowo pływał pod niemiecką banderą jako "Seeburg". Zatonął koło Jastarni 2 grudnia 1944 roku. Został wydobyty w 1954 roku, następnie odbudowany i pływał od 1957 roku jako "Dzierżyński". Był wówczas największym polskim statkiem handlowym. W 1963 roku uległ wypadkowi na rzece Skaldzie i przestał pływać. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
Prawdopodobnie po 1965, Australia. Barkentyna "New Endeavour" w porcie. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
Prawdopodobnie po 1965, Australia. Statki w porcie. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
Prawdopodobnie po 1965, Australia. Barkentyna "New Endeavour" (z prawej) w porcie. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Następna strona
24
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej