Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
produkcja
Znalezionych wyników:
1369
Przed 1939, Polska. Pracownik ubojni nadzoruje taśmę produkcyjną, na której wiszą wieprzowe tusze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Przed 1939, Polska. Tusze wieprzowe leżące w chłodni. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Przed 1939, Grodno, woj. białostockie, Polska. Pracownicy Fabryki Tytoniowej Szereszewskiego przy maszynach do produkcji papierosów. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Przed 1939, Górny Śląsk, Polska. Robotnicy przy maszynach w hali produkcyjnej, z prawej maszyna z zakładów Gustava Wagnera w Reutlingen. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Przed 1939, Górny Śląsk, Polska. Wnętrze hali produkcyjnej w fabryce. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Przed 1939, Chorzów, Górny Śląsk, Polska. Odlewnia w Hucie Królewskiej. Napis: "Pomagajcie wszyscy w zapobieganiu nieszczęśliwym wypadkom". Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Ok. 1929, Warszawa, Polska. PZL P.1, prototyp samolotu myśliwskiego skonstruowany w Państwowych Zakładach Lotniczych według projektu inż. Zygmunta Puławskiego. Prototyp oblatano w sierpniu 1929. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1929, Warszawa, Polska. PZL P.1, prototyp samolotu myśliwskiego skonstruowany w Państwowych Zakładach Lotniczych według projektu inż. Zygmunta Puławskiego. Prototyp oblatano w sierpniu 1929. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1929, Warszawa, Polska. PZL P.1, prototyp samolotu myśliwskiego skonstruowany w Państwowych Zakładach Lotniczych według projektu inż. Zygmunta Puławskiego. Prototyp oblatano w sierpniu 1929. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL P.6, prototyp samolotu myśliwskiego projektu inż. Zygmunta Puławskiego, opracowany i oblatany w 1930 roku w Państwowych Zakładach Lotniczych. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL P.6, prototyp samolotu myśliwskiego projektu inż. Zygmunta Puławskiego, opracowany i oblatany w 1930 roku w Państwowych Zakładach Lotniczych. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL P.6, prototyp samolotu myśliwskiego projektu inż. Zygmunta Puławskiego, opracowany i oblatany w 1930 roku w Państwowych Zakładach Lotniczych. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. Samolot myśliwski PZL P.7, konstrukcji inżyniera Zygmunta Puławskiego opracowany i produkowany w Państwowych Zakładach Lotniczych, oblatany w październiku 1930 roku. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL Ł.2, dwumiejscowy samolot łącznikowy konstrukcji inżynierów Jerzego Dąbrowskiego i Franciszka Kotta, oblatany pod koniec 1929 roku, w 1931 produkowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL Ł.2, dwumiejscowy samolot łącznikowy konstrukcji inżynierów Jerzego Dąbrowskiego i Franciszka Kotta, oblatany pod koniec 1929 roku, w 1931 produkowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL Ł.2, dwumiejscowy samolot łącznikowy konstrukcji inżynierów Jerzego Dąbrowskiego i Franciszka Kotta, oblatany pod koniec 1929 roku, w 1931 produkowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
1931, Warszawa, Polska. PZL.12, prototyp polskiego samolotu amfibii konstrukcji inżyniera Zygmunta Puławskiego wyprodukowany w 1931 r. Państwowych Zakładach Lotniczych. Po śmierci Puławskiego, który zginął podczas lotu próbnego w marcu 1931, prace nad samolotem zostały przerwane. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
Ok. 1930, Warszawa, Polska. PZL.5, samolot sportowy projektu Władysława Kozłowskiego i inż. Stefana Malinowskiego opracowany i oblatany w 1930 roku w Państwowych Zakładach Lotniczych. Fot. NN, Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [album nr 4 (133) - album ofiarowany przez Państwowe Zakłady Lotnicze w Warszawie królowi Jugosławii Aleksandrowi I]
1972-1973, Warszawa, Polska. Mieczysław Żyła - monter w Fabryce Samochodów Osobowych na Żeraniu. Fot. Lubomir T. Winnik, zbiory Ośrodka KARTA
1972-1973, Warszawa, Polska. Produkcja Polskiego Fiata 125p w Fabryce Samochodów Osobowych na Żeraniu. Fot. Lubomir T. Winnik, zbiory Ośrodka KARTA
1972-1973, Warszawa, Polska. Produkcja Polskiego Fiata 125p w Fabryce Samochodów Osobowych na Żeraniu. Fot. Lubomir T. Winnik, zbiory Ośrodka KARTA
1947, Poznań, Polska. Targi Poznańskie, ekspozycja parowozów i wagonów kolejowych polskiej produkcji. Fot. Kazimierz Seko, zbiory Ośrodka KARTA
1947, Poznań, Polska. Targi Poznańskie, ciągnik wyprodukowany w zakładach "Ursus", w tle parowóz. Fot. Kazimierz Seko, zbiory Ośrodka KARTA
1.05.1950, Katowice, Polska. Pochód pierwszomajowy, hutnicy, hasło na transparencie: "Wykonaliśmy 17 [...] szlachetnej stali ponad plan do dnia 26.04.1950". Fot. Kazimierz Seko, zbiory Ośrodka KARTA
lata 60-te, brak miejsca, Polska. Mężczyźni oglądający ponton marki "Czapla". Fot. Kazimierz Seko, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Następna strona
55
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej