Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
robotnicy
Znalezionych wyników:
4682
18.12.1978, Gdańsk, Polska. Uroczystości rocznicowe w Stoczni Gdańskiej im. Lenina, upamiętniające Wydarzenia Grudniowe 1970 - złożenie wieńców. Widok z góry na uczestników obchodów, samochody oraz autokary. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, przekazał Marcin Jabłoński
16.12.1977, brak miejsca, Polska. Uroczystości rocznicowe upamiętniające Wydarzenia Grudniowe 1970 - złożenie kwiatów. Widok z góry na uczestników obchodów oraz wieńce. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, Marcin Jabłoński.
Sierpień 1980, Gdańsk, Polska. Strajk w Stoczni Gdańskiej - przekreślony szyld, na którym widnieje napis: "Rada Zakładowa Stoczni Gdańskiej im. Lenina". Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, przekazał Marcin Jabłoński.
16.12.1977, brak miejsca, Polska. Uroczystości rocznicowe upamiętniające Wydarzenia Grudniowe 1970 - złożenie kwiatów. Widok z góry na uczestników obchodów oraz wieńce. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, Marcin Jabłoński.
18.12.1978, Gdańsk, Polska. Uroczystości rocznicowe w Stoczni Gdańskiej im. lenina, upamiętniające Wydarzenia Grudniowe 1970 - zawieszenie sztandaru. Widok z góry na uczestników obchodów, autokary oraz budynki stoczni. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, kolekcję zdjęć przekazał Marcin Jabłoński
18.12.1978, Gdańsk, Polska. Uroczystości rocznicowe w Stoczni Gdańskiej im. Lenina, upamiętniające Wydarzenia Grudniowe 1970 - dwie palące się świece. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, przekazał Marcin Jabłoński
1924-1932, Kosów Poleski, woj. poleskie, Polska. Ulica Tadeusza Kościuszki, robotnicy układający kostkę brukową. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostęnił Krzysztof Drozdowski
1924-1932, Kosów Poleski, woj. poleskie, Polska. Podtopiona łąka i grupa mężczyzn podczas prac melioracyjnych. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
1924-1932, Kosów Poleski, woj. poleskie, Polska. Grupa pracowników zakładu kamieniarskiego. W tle leżą betonowe kręgi, a z prawej stoją nagrobki. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostęnił Krzysztof Drozdowski
1924-1932, Kosów Poleski, woj. poleskie, Polska. Tartak, mężczyźni w kożuchach piłujący drewniane bale. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
1924-1932, Kosów Poleski, woj. poleskie, Polska. Robotnicy pracujący przy budowie domu. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
1924-1932, Kosów Poleski, woj. poleskie, Polska. Robotnicy pracujący przy budowie domu. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
1924-1932, Kosów Poleski okolice, woj. poleskie, Polska. Grupa mężczyzn podczas pracy. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostęnił Krzysztof Drozdowski
1924-1932, Kosów Poleski okolice, woj. poleskie, Polska. Grupa robotników obsługujących kafar. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostęnił Krzysztof Drozdowski
1924-1932, Staniewicze, gm. Wielkie Ejsymonty, pow. Grodno, woj. Białystok, Polska. Prace melioracyjne, z lewej ciągnik gąsienicowy. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
Lata 50., Siemczan, Magadańska obł., Kołyma, ZSRR. Zesłańcy pracujący przy budowie domu. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Aleksander Astasewicz
Lata 50., Siemczan, Magadańska obł., Kołyma, ZSRR. Zesłańcy pracujący w tartaku. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Aleksander Astasewicz
Lata 50., Siemczan, Magadańska obł., Kołyma, ZSRR. Zesłańcy pracujący przy budowie osiedla. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępnił Aleksander Astasewicz
Początek lat 30., prawdopodobnie Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Wznoszenie zaprojektowanego przez Jerzego Beila gmachu Szkoły Średniej Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego. Na zdjęciu robotnicy na budowie. Szkoła Średnia Techniczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego została utworzona w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Robotnicy wznoszą drewnianą konstrukcję uszczelnioną smołą. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Robotnicy podczas pracy na terenie budowy. Widoczny między innymi kefar parowy - urządzenie służące do wbijania pali w ziemne podłoże. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pracownicy na terenie budowy podczas pracy przy zbiorniku z wodą. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Teren budowy. Robotnicy obsługują kefar parowy - urządzenie służące do wbijania pali w ziemne podłoże. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Robotnicy podczas pracy na terenie budowy obsługują kefar parowy - urządzenie służące do wbijania pali w ziemne podłoże. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Prace budowlane i hydrotechniczne w rejonie rzeki Muchawiec. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu), stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
48
49
50
51
52
53
54
55
56
Następna strona
188
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej