Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
robotnicy
Znalezionych wyników:
4653
1976, Warszawa, Polska. Kombinat metalurgiczny "Huta Warszawa". Rozlewanie płynnej stali z podwieszonej na suwnicy kadzi do form. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
6.06.1977, Dąbrowa Górnicza, Polska. Kombinat metalurgiczny "Huta Katowice". Dwaj pracownicy zakładów. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
6.06.1977, Dąbrowa Górnicza, Polska. Kombinat metalurgiczny "Huta Katowice". Na zdjęciu pracownicy huty przy formach wypełnionych płynną stalą. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
Między 1970 a 1975, Gdańsk, Polska. Budowa Portu Północnego. Na zdjęciu robotnik maluje stalową konstrukcję. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
Między 1970 a 1975, Gdańsk, Polska. Budowa Portu Północnego. Na zdjęciu robotnik maluje stalową konstrukcję. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
1985, Dąbrowa Górnicza, Polska. Grupa robotników na terenie kombinatu metalurgicznego „Huta Katowice”. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
18.12.1978, Gdańsk, Polska. Uroczystości rocznicowe w Stoczni Gdańskiej im. Lenina, upamiętniające Wydarzenia Grudniowe 1970 - złożenie wieńców. Widok z góry na uczestników obchodów, samochody oraz autokary. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, przekazał Marcin Jabłoński
18.12.1978, Gdańsk, Polska. Uroczystości rocznicowe w Stoczni Gdańskiej im. lenina, upamiętniające Wydarzenia Grudniowe 1970 - zawieszenie sztandaru. Widok z góry na uczestników obchodów, autokary oraz budynki stoczni. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, kolekcję zdjęć przekazał Marcin Jabłoński
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Teren budowy. Robotnicy obsługują kefar parowy - urządzenie służące do wbijania pali w ziemne podłoże. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Robotnicy podczas pracy na terenie budowy obsługują kefar parowy - urządzenie służące do wbijania pali w ziemne podłoże. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Teren budowy w rejonie rzeki Muchawiec. Na dalszym planie widoczne rozlewiska rzeki. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., okolice Posadas, Misiones, Argentyna. Wytwórnia cegieł - kuzyni z rodzin Szeliga i Maximowicz. Fot. NN, zbiory Asociación Polaca de Posadas, udostępniła Fabiana Śniechowski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
08.06.1972, Kraków, Polska. Delegacja partyjno-rządowa Republiki Kuby pod przewodnictwem Fidela Castro - I sekretarza KC Komunistycznej Partii Kuby, odwiedza Hutę im. Lenina. Powitanie delegacji przed budynkiem Centrum Administracyjnego Huty, zwanego Pałacem Dożów. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70., Kraków, Polska. Pracownicy w warsztacie samochodowym Huty im. Lenina. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
II poł. lat 70., Kraków, Polska. Hala Kombinatu Metalurgicznego Huty im. Lenina. Hutnicy w czasie przerwy na papierosa. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
08.06.1972, Kraków, Polska. Delegacja partyjno-rządowa Republiki Kuby pod przewodnictwem Fidela Castro - I sekretarza KC Komunistycznej Partii Kuby, odwiedza Hutę im. Lenina. Delegacja oprowadzana po hali produkcyjnej. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
08.06.1972, Kraków, Polska. Delegacja partyjno-rządowa Republiki Kuby pod przewodnictwem Fidela Castro - I sekretarza KC Komunistycznej Partii Kuby, odwiedza Hutę im. Lenina. Delegacja zwiedza halę produkcyjną. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Kraków, Polska. Kombinat Metalurgiczny Huty im. Lenina - Wydział Przerobu Żużlu. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
1.05.1967, Kraków, Polska. Obchody Święta Pracy. Uroczysty pochód przechodzi ulicą Basztową na wysokości Placu Jana Matejki. Widoczna delegacja hutników z Huty im. Lenina. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
08.06.1972, Kraków, Polska. Delegacja partyjno-rządowa Republiki Kuby pod przewodnictwem Fidela Castro - I sekretarza KC Komunistycznej Partii Kuby, odwiedza Hutę im. Lenina. Powitanie delegacji przed budynkiem Centrum Administracyjnego Huty, zwanego Pałacem Dożów. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
II poł. lat 70., Kraków, Polska. Hala Kombinatu Metalurgicznego Huty im. Lenina. Ślusarz obsługuje maszynę. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
1988, Częstochowa, Polska. Pielgrzymka Ludzi Pracy na Jasną Górę. Na zdjęciu Lech Wałęsa. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Dąbrowa Górnicza, Polska. Budowa Huty Katowice - największego i najnowocześniejszego w PRL kombinatu metalurgicznego. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Dąbrowa Górnicza, Polska. Budowa Huty Katowice - największego i najnowocześniejszego w PRL kombinatu metalurgicznego. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1974, Warszawa, Polska. Przebudowa centrum miasta w rejonie ulic: Aleje Jerozolimskie, Chałubińskiego, Emilii Plater. Budowa dworca Warszawa Centralna i linii średnicowej. Fot. Wojciech Druszcz, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
85
86
87
88
89
90
91
92
93
Następna strona
187
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej