Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
sztuka
Znalezionych wyników:
4113
1940, Comisani, Rumunia. Obóz internowania dla żołnierzy Wojska Polskiego, sztuka kpt. Józefa Bzowskiego "Kmicic w Częstochowie" - scena w kaplicy Matki Boskiej. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, album (A-XII). Zdjęcie ze zbioru ocalonego przez pracownika ambasady PRL w Bukareszcie Jerzego Polakowskiego
20-22.08.1981, Gdańsk, Polska. I Przegląd Piosenki Prawdziwej (reżyseria Marek Karpiński, scenografia Andrzej Czeczot). Na zdjęciu scena, nad którą wiszą karykatury: Piotra Jaroszewicza, Edwarda Gierka. Fot. Zbigniew Trybek, zbiory Ośrodka KARTA
20-22.08.1981, Gdańsk, Polska. I Przegląd Piosenki Prawdziwej (reżyseria Marek Karpiński, scenografia Andrzej Czeczot). Na zdjęciu artyści nad sceną, nad nimi wiszą karykatury Bolesława Bieruta i Józefa Cyrankiewicza. Fot. Zbigniew Trybek, zbiory Ośrodka KARTA
20-22.08.1981, Gdańsk, Polska. I Przegląd Piosenki Prawdziwej (reżyseria Marek Karpiński, scenografia Andrzej Czeczot). Na zdjęciu scena, nad którą zawieszono karykatury: Bolesława Bieruta, Józefa Cyrankiewicza, Władysława Gomułki, Piotra Jaroszewicza, Edwarda Gierka. Fot. Zbigniew Trybek, zbiory Ośrodka KARTA
5.12.1981, Gdańsk, Polska. Strajk okupacyjny w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych. Zniszczona rzeźba przed siedzibą uczelni. Fot. Jan Juchniewicz, zbiory Ośrodka KARTA
5.12.1935, Grodno, woj. białostockie, Polska. Teatr Miejski im. Elizy Orzeszkowej w Grodnie. Spektakl "Stefan Batory", dramat Kazimierza Brończyka w reżyserii Józefa Grodnickiego. Dekoracje wykonał Stefan Grabczyk. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, przekazała Teresa Wojciechowska
1910, Stryj, Galicja, Austro-Węgry. Eugenia Mitisówna, późniejsza żona Kazimierza Brończyka. Fot. O. Welker, Zakład Fotograficzny "Kordyan", zbiory Ośrodka KARTA, przekazała Teresa Wojciechowska.
1970, Ciechanów, woj. warszawskie, Polska. Obraz "Zagroda" namalowany przez miejscowego artystę Witolda Kunkiela. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA
Po 1945, Polska. Krystyna Żywulska (Zofia Landau), polska pisarka, autorka tekstów piosenek i graficzka. Autorka wspomnień „Przeżyłam Oświęcim”. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA
Po 1945, Polska. Krystyna Żywulska (Zofia Landau), polska pisarka, autorka tekstów piosenek i graficzka. Autorka wspomnień „Przeżyłam Oświęcim”. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA
1867-1893, Kraków, Austro-Węgry. Portret Jana Matejki. Fot. Awit Szubert, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_002], udostępnił Kazimierz Dorant
Brak daty, brak miejsca. Rysunek wykonany przez Andrzeja Mierzejewskiego w obozie w Orszy. Przedstawia współwięźnia Wacława Remiszewskiego. Został wykonany na kartoniku z pudełka od zapałek. Rys. Andrzej Mierzejewski, zbiory Ośrodka KARTA, kolekcja Wacława Remiszewskiego [AW III/248]
1976, Warszawa, Polska. Rzeźbiarka Barbara Zbrożyna w swojej pracowni. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Czerwiec 1974, Warszawa, Polska. Gabinet dyrektora w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza. Spotkanie dyrektora Janusza Odrowąża-Pieniążka z profesor literatury polskiej z Włoch Mariną Bersano-Begey, w czasie którego profesor przekazała Muzeum srebrny kielich Andrzeja Towiańskiego ofiarowany mu przez uczniów w Zurichu 27 października 1866 roku oraz inne pamiątki, tzw. towianiki. W tle wisi obraz Walentego Wańkowicza "Apoteoza Napoleona" z 1841 roku. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Marzec 1958, Warszawa, Polska. Przeprowadzka Mirona Białoszewskiego - poety, prozaika, dramatopisarza i aktora teatralnego - z kamienicy przy ulicy Poznańskiej 37 na Plac Dąbrowskiego 7. Wnętrze mieszkania. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Na zdjęciu na pierwszym planie od lewej Miron Białoszewski i Artur Sandauer, z tyłu Waldemar Andrzej Lach i Ludmiła Murawska. W tle tablica z napisem "[Poezja - to jest] maksimum aluzji wyobrażeniowych przy minimum słów. Przyboś". Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Na zdjęciu publiczność podczas spektaklu, po lewej bokiem siedzi Krzysztof Komeda. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1961-1962, Warszawa, Polska. Teatr Osobny (pl. Dąbrowskiego). Adaptacja mickiewiczowskich "Dziadów" przygotowana przez Mirona Białoszewskiego i Ludwika Heringa. Na scenie Miron Białoszewski i Ludmiła Murawska Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1961-1962, Warszawa, Polska. Teatr Osobny (pl. Dąbrowskiego). Spektakl "Ofelia" Mirona Białoszewskiego i Ludwika Heringa. Na scenie Ludmiła Murawska w roli tytułowej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Spektakl "Narodziny Afrodyty" Lecha Emfazego Stefańskiego (scenariusz i scenografia). Waldemar Andrzej Lach i Miron Białoszewski przygotowują scenografię spektaklu Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Spektakl "Narodziny Afrodyty" Lecha Emfazego Stefańskiego (scenariusz i scenografia). Na zdjęciu Małgorzata Komorowska w roli tytułowej, Waldemar Andrzej Lach i Miron Białoszewski Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
ok. 1988, Warszawa, Polska Wernisaż wystawy "Dłonie" Ireny Jarosińskiej ( na drugim planie, w środku) w galerii Zapiecek. Fot. NN, kolekcja Ireny Jarosińskiej, zbiory Ośrodka KARTA
ok. 1988, Warszawa, Polska Wernisaż wystawy "Dłonie" Ireny Jarosińskiej (w środku) w galerii Zapiecek. Fot. NN, kolekcja Ireny Jarosińskiej, zbiory Ośrodka KARTA
ok. 1988, Warszawa, Polska Wernisaż wystawy "Dłonie" Ireny Jarosińskiej (na zdjęciu) w galerii Zapiecek. Fot. NN, kolekcja Ireny Jarosińskiej, zbiory Ośrodka KARTA
ok. 1988, Warszawa, Polska Wernisaż wystawy "Dłonie" Ireny Jarosińskiej (1. z prawej) w galerii Zapiecek. Fot. NN, kolekcja Ireny Jarosińskiej, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
142
143
144
145
146
147
148
149
150
Następna strona
165
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej