Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
sztuka
Znalezionych wyników:
4184
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11).Wśród publiczności Julian Przyboś (1. od prawej), w głębi Henryk Stażewski oraz Artur Sandauer (1. z lewej). Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Na zdjęciu na pierwszym planie od lewej Miron Białoszewski i Artur Sandauer, z tyłu Waldemar Andrzej Lach i Ludmiła Murawska. W tle tablica z napisem "[Poezja - to jest] maksimum aluzji wyobrażeniowych przy minimum słów. Przyboś". Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Spektakl "Narodziny Afrodyty" Lecha Emfazego Stefańskiego (scenariusz i scenografia). Na zdjęciu Małgorzata Komorowska w roli tytułowej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Spektakl "Narodziny Afrodyty" Lecha Emfazego Stefańskiego (scenariusz i scenografia). Na scenie Miron Białoszewski. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11). Na zdjęciu na pierwszym planie od lewej Miron Białoszewski, z tyłu Ludmiła Murawska. W tle tablica z napisem "[Poezja - to jest] maksimum aluzji wyobrażeniowych przy minimum słów. Przyboś". Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11).Wśród publiczności Julian Przyboś (z rękami założonymi na kolano), Henryk Stażewski (z papierosem) oraz Artur Sandauer (z ręką opartą o krzeszło). Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
1954-1958, Warszawa, Polska. Teatr na Tarczyńskiej (ul. Tarczyńska 11).Wśród publiczności Julian Przyboś (z rękami założonymi na kolano), Henryk Stażewski (z papierosem) oraz Artur Sandauer (siedzi 1. z lewej)). Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
Luty 1962, Warszawa, Polska. Adaptacja "Kordiana" w Teatrze Osobnym. Miron Białoszewski w roli tytułowej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
Luty 1962, Warszawa, Polska. Adaptacja "Kordiana" w Teatrze Osobnym. Miron Białoszewski w roli tytułowej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
Luty 1962, Warszawa, Polska. Adaptacja "Kordiana" w Teatrze Osobnym. Miron Białoszewski w roli tytułowej. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
Luty 1962, Warszawa, Polska. Adaptacja "Wesela" w Teatrze Osobnym. Na scenie Ludmiła Murawska w roli Racheli. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka Karta.
lata 60-te, Warszawa, Polska. Artysta Henryk Stażewski (1. od lewej) i Aleksander Rafałowski Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
lata 60-te, Warszawa, Polska. Artysta Henryk Stażewski (1. od lewej) i Aleksander Rafałowski Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
lata 60-te, Warszawa, Polska. Artysta Henryk Stażewski (1. od lewej) i Aleksander Rafałowski Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
50-te, Warszawa, Polska. Maria Ewa Rogoyska-Łukiewicz Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
50-te, Warszawa, Polska. Henryk Stażewski układa relief Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
lata 60-te, Warszawa, Polska. Artyści Henryk Stażewski i Ahmed Cherkaoui Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
lata 60-te, Warszawa, Polska. Artyści Henryk Stażewski (2. od lewej) i Ahmed Cherkaoui (1. od lewej) oraz Aleksander Rafałowski (1. od prawej) Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
ok. 1988, Warszawa, Polska Wernisaż wystawy "Dłonie" Ireny Jarosińskiej (w środku) w galerii Zapiecek. Fot. NN, kolekcja Ireny Jarosińskiej, zbiory Ośrodka KARTA
ok. 1988, Warszawa, Polska Wernisaż wystawy "Dłonie" Ireny Jarosińskiej (w środku) w galerii Zapiecek. Fot. NN, kolekcja Ireny Jarosińskiej, zbiory Ośrodka KARTA
ok. 1988, Warszawa, Polska Wernisaż wystawy "Dłonie" Ireny Jarosińskiej (w środku) w galerii Zapiecek. Fot. NN, kolekcja Ireny Jarosińskiej, zbiory Ośrodka KARTA
ok. 1988, Warszawa, Polska Wernisaż wystawy "Dłonie" Ireny Jarosińskiej ( na drugim planie, w środku) w galerii Zapiecek. Fot. NN, kolekcja Ireny Jarosińskiej, zbiory Ośrodka KARTA
ok. 1988, Warszawa, Polska Wernisaż wystawy "Dłonie" Ireny Jarosińskiej w galerii Zapiecek. Fot. NN, kolekcja Ireny Jarosińskiej, zbiory Ośrodka KARTA
ok. 1988, Warszawa, Polska Wernisaż wystawy "Dłonie" Ireny Jarosińskiej (z różami) w galerii Zapiecek. Fot. NN, kolekcja Ireny Jarosińskiej, zbiory Ośrodka KARTA
ok. 1988, Warszawa, Polska Wernisaż wystawy "Dłonie" Ireny Jarosińskiej (z różami) w galerii Zapiecek. Fot. NN, kolekcja Ireny Jarosińskiej, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
40
41
42
43
44
45
46
47
48
Następna strona
168
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej