Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
wynalazki
Znalezionych wyników:
19
1965, Warszawa, Polska. Radzieckie komputery "Ural-2" w siedzibie Polskiej Akademii Nauk. Fot. Romuald Broniarek/KARTA
1965, Warszawa, Polska. Radzieckie komputery "Ural-2" w siedzibie Polskiej Akademii Nauk. Fot. Romuald Broniarek/KARTA
1965, Warszawa, Polska. Radziecki komputer "Ural-2" w siedzibie Polskiej Akademii Nauk. Fot. Romuald Broniarek/KARTA
1965, Warszawa, Polska. Radziecki komputer "Ural-2" w siedzibie Polskiej Akademii Nauk. Fot. Romuald Broniarek/KARTA
1965, Warszawa, Polska. Mężczyzna w białym fartuchu stoi obok radzieckiego komputera "Ural-2". Fot. Romuald Broniarek/KARTA
1965, Warszawa, Polska. Radziecki komputer "Ural-2" w siedzibie Polskiej Akademii Nauk. Fot. Romuald Broniarek/KARTA
1965, Warszawa, Polska. Radziecki komputer "Ural-2" w siedzibie Polskiej Akademii Nauk. Fot. Romuald Broniarek/KARTA
Lata 60. lub 70., Woodland Hills, Kalifornia, Stany Zjednoczone Ameryki. Stefan Pronaszko (1904-1986), kierowca rajdowy, wynalazca w dziedzinie motoryzacji, uczestnik prac nad silnikiem rakietowym w latach 60. w USA. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, przekazał Emil Mieszkowski
Ok. 1950, brak miejsca. Stefan Pronaszko (1904-1986), kierowca rajdowy, wynalazca w dziedzinie motoryzacji, uczestnik prac nad silnikiem rakietowym w latach 60. w USA. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, przekazał Emil Mieszkowski
Przełom XIX i XX wieku, Polska pod zaborem rosyjskim. Oryginalny podpis: "Paweł Tidemann w rynsztunku podróżnym". Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Koniec XIX wieku, brak miejsca. Kwadrycykl-sikawka - pojazd skonstruowany do pomocy przy gaszeniu pożarów. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Koniec XIX wieku, brak miejsca. Kwadrycykl-sikawka - pojazd skonstruowany do pomocy przy gaszeniu pożarów. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Koniec XIX wieku, brak miejsca. Oryginalny podpis: "Cyklistowska czapka hygieniczna". Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Koniec XIX wieku, brak miejsca. Oryginalny podpis: "Cyklistowska czapka hygieniczna". Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
XIX wiek, brak miejsca. Trycykl naftowy projektu Hiriama Percy’ego Maxima. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
XIX wiek, brak miejsca. Trycykl-drukarz – angielski wynalazek służący do drukowania ogłoszeń i reklam na ulicach i chodnikach miejskich. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
XIX wiek, brak miejsca. Welocyped-sanie projektu p. Voigta z Lubeki. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
XIX wiek, brak miejsca. Pedał z noskiem - wynalazek projektu amerykańskiej firmy Winton Bicycle. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
XIX wiek, brak miejsca. Pedał z noskiem - wynalazek projektu amerykańskiej firmy Winton Bicycle. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej