Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
atelier fotograficzne
Znalezionych wyników:
2215
15.04.1912, Warszawa, Królestwo Polskie. Irena Gąska w atelier fotograficznym. Oryginalny podpis: „Pierwsza przechadzka”. Fot. Stanisław Drzewiński (ul. Marszałkowska w Warszawie), zbiory Reginy Gaski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
20.04.1912, Warszawa, Królestwo Polskie. Irena Gąska z ojcem Fajbusiem Gąską w atelier fotograficznym. Fot. Stanisław Drzewiński (ul. Marszałkowska w Warszawie), zbiory Reginy Gaski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
Około 1912, Warszawa. Irena Gąska w atelier fotograficznym. Fot. Stanisław Drzewiński (ul. Marszałkowska w Warszawie), zbiory Reginy Gaski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
Około 1913, Warszawa, Królestwo Polskie. Irena Gąska z kuzynem w atelier fotograficznym. Fot. NN, zbiory Reginy Gaski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
Początek XX wieku, Warszawa. Dziecko w atelier fotograficznym. Fot. NN, zbiory Reginy Gaski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
1.07.1920, Bodzenów, Polska. Dzieci w atelier fotograficznym, wśród nich Irena Gąska (na dole) i Salmon Józef Gąska (na górze), pośrodku kuzyni z rodziny Gąska. Fot. NN, zbiory Reginy Gaski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
Lata 20., Warszawa, Polska. Portret matki z dzieckiem w atelier fotograficznym „Viola”. Fot. „Viola” (ul. Marszałkowska 146 w Warszawie), zbiory Reginy Gaski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
24.09.1927, Gostynin, Polska. Kobieta w atelier fotograficznym. Oryginalny podpis: „Kochanemu Wujostwu (…)” Fot. Rembrant w Płocku, zbiory Reginy Gaski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
Lata 20., Polska. Salomon Jose Gąska w atelier fotograficznym. Fot. J. Domb, Moderne Płock-Gostynin, zbiory Reginy Gaski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
8.05.1908, Warszawa, Królestwo Polskie. A. Goldman. Fot. Londyńska Elektro-momentalna fotografja (Warszawa, Wierzbowa 9), zbiory Reginy Gaski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
Lata 20., Polska. Małżeństwo Goldberg z dziećmi - krewni rodziny Gąska. Fot. NN, zbiory Reginy Gaski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
1.01.1920, Buenos Aires, Argentyna. Dziewczyna w atelier fotograficznym. Fot. NN, zbiory Reginy Gaski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
Początek XX wieku, Warszawa. Krewny rodziny Gąska. Fot. Seweryn (Warszawa, Twarda 10), zbiory Reginy Gaski, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
, Chicago, Illinois, Stany Zjednoczone. Fotografia gabinetowa - ubrani w eleganckie stroje rodzice i trójka dzieci. Na dole sygnatura zakładu fotograficznego: "Pulaski Art Corporation Photography 923 Milwaukee ave. Chicago, Ill." Fot.NN, zbiory Ośrodka KARTA.
1903, Wołkowysk, Cesarstwo Rosyjskie. Pani Marcinkiewiczowa z wnukami Janem i Julianem Machwitzami. Fot. J.Miller, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Janina Bojarska
31.03.1932, brak miejsca. Portret dziewczynki z kokardą na głowie, podpis na odwrocie: "Galina Pnidenko (?)". Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, udostępniła Janina Bojarska
1914-1916, brak miejsca. Żołnierze Armii Austriackiej, z lewej stoi Ludwik Krynicki. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, kolekcję zdjęć przekazał Mirosław Krynicki
1918-1920, brak miejsca. Portret Ludwika Krynickiego w mundurze żołnierza Legionów. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, kolekcję zdjęć przekazał Mirosław Krynicki
1918-1920, Lwów. Czterej żołnierze Legionów - po lewej stronie stoi Ludwik Krynicki. Na dole zdjęcia, po prawej stronie widoczna jest sygnatura lwowskiego zakładu fotograficznego. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, kolekcję zdjęć przekazał Mirosław Krynicki
Ok. 1895, Nowy Sącz, Austro-Węgry. Portret młodej kobiety J. Zielińskiej stojącej przy krześle z kwiatami w ręku. Kobieta ma włosy splecione w warkocz i upięte. Fot. Wincenty Brzeski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_002], Kazimierz Dorant
1867-1893, Kraków, Austro-Węgry. Portret J. Szybalskiej w aksamitnym stroju wykończonym haftem i spiętym kameą. Fot. Awit Szubert, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_002], udostępnił Kazimierz Dorant
1860-1890, Warszawa, Królestwo Polskie, Cesarstwo Rosyjskie. Portret J. Słapowej. Kobieta ubrana jest w strój z haftowanymi wykończeniami, ma upięty warkocz. Fot. Walery Twardzicki, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_002], udostępnił Kazimierz Dorant
1880-1890, Kraków, Austro-Węgry. Portret kobiety w ciemnej sukni i z upiętymi włosami. Fot. Stanisław Bizański, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_002], udostępnił Kazimierz Dorant
1880-1889, Kraków-Wesoła, Austro-Węgry. Portret K. Trzecieskiej w czarnej sukni i z upiętym warkoczem. Fot. Walery Rzewuski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_002], udostępnił Kazimierz Dorant
1867-1888, Kraków, Austro-Węgry. Portret Stefanii Godlewskiej. Fot. Walery Rzewuski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_002], udostępnił Kazimierz Dorant
1
Poprzednia strona
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Następna strona
89
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej