Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
dzieła sztuki
Znalezionych wyników:
78
1944, Lwów, USRR, ZSRR. Dokumentacja zniszczeń dokonanych przez Sowietów w tzw. "przedpolu" obrazu "Panorama Racławicka". Fot. Stefan Burnatowicz, kolekcja Stefana Burnatowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1944, Lwów, USRR, ZSRR. Dokumentacja po zniszczeniu przez Sowietów elementów konstrukcyjnych przy ekspozycji "Panoramy Racławickiej". Fot. Stefan Burnatowicz, kolekcja Stefana Burnatowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1944, Lwów, USRR, ZSRR. Dokumentacja po zniszczeniu przez Sowietów - uszkodzone fragmenty płótna i instalacji przestrzennej -tzw. przedpola "Panoramy Racławickiej". Fot. Stefan Burnatowicz, kolekcja Stefana Burnatowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1944, Lwów, USRR, ZSRR. Dokumentacja po zniszczeniu przez Sowietów. "Panorama Racławicka" - część obrazu i instalacji przestrzennej wokół płótna. Fot. Stefan Burnatowicz, kolekcja Stefana Burnatowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1944, Lwów, USRR, ZSRR. Dokumentacja zniszczonych przez Sowietów elementów "Panoramy Racławickiej". Fot. Stefan Burnatowicz, kolekcja Stefana Burnatowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1944, Lwów, USRR, ZSRR. Dokumentacja po zniszczeniu przez Sowietów - uszkodzone fragmenty płótna "Panoramy Racławickiej". Fot. Stefan Burnatowicz, kolekcja Stefana Burnatowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1944, Lwów, USRR, ZSRR. Dokumentacja zniszczeń przez Sowietów: obraz "Panorama Racławicka" - ubytki w pionowej partii płótna. Fot. Stefan Burnatowicz, kolekcja Stefana Burnatowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1944, Lwów, USRR, ZSRR. Dokumentacja po zniszczeniu przez Sowietów - uszkodzone płótno "Panoramy Racławickiej". Fot. Stefan Burnatowicz, kolekcja Stefana Burnatowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1944, Lwów, USRR, ZSRR. Dokumentacja zniszczeń obrazu "Panorama Racławicka" i tzw. "przedpola" dokonanych przez Sowietów. Fot. Stefan Burnatowicz, kolekcja Stefana Burnatowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1944, Lwów, USRR, ZSRR. Dokumentacja zniszczeń dokonanych przez Sowietów w tzw. przedpolu "Panoramy Racławickiej". Fot. Stefan Burnatowicz, kolekcja Stefana Burnatowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1944, Lwów, USRR, ZSRR. Dokumentacja zniszczeń przez Sowietów - przerwana struktura płótna w obrazie "Panorama Racławicka". Fot. Stefan Burnatowicz, kolekcja Stefana Burnatowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1944, Lwów, USRR, ZSRR. Dokumentacja po zniszczeniu przez Sowietów - elementy przedpola "Panoramy Racławickiej". Fot. Stefan Burnatowicz, kolekcja Stefana Burnatowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1944, Lwów, USRR, ZSRR. Dokumentacja zniszczeń obrazu "Panorama Racławicka" i tzw. "przedpola" dokonanych przez Sowietów. Fot. Stefan Burnatowicz, kolekcja Stefana Burnatowicza, zbiory Ośrodka KARTA
14.11.1974, Warszawa, Polska. Muzeum Narodowe (w tle widać gmach KC PZPR), przyjazd obrazu Leonarda da Vinci "Dama z łasiczką", dr Marek Rostworowski, milicjanci i czarna "„Wołga", którą przywieziono obraz z Krakowa do Warszawy. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [74-140]
1973, Warszawa, Polska. Salon przedsiębiorstwa państwowego handlującego dziełami sztuki i antykami "Desa" przy ul. Koszykowej. Fot. Lubomir T. Winnik, zbiory Ośrodka KARTA
23.02.1974, Warszawa, Polska. Obrazy ocalałe z Zamku Królewskiego. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [74-119]
23.02.1974, Warszawa, Polska. Pamiątki ocalałe z Zamku Królewskiego. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [74-119]
4.12.1974, Warszawa, Polska. Muzeum Narodowe - pracownia konserwacji dzieł sztuki. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [74-222]
4.12.1974, Warszawa, Polska. Muzeum Narodowe - pracownia konserwacji dzieł sztuki. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [74-222]
4.12.1974, Warszawa, Polska. Muzeum Narodowe - pracownia konserwacji dzieł sztuki, na sztalugach obraz Canaletta. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [74-222]
4.12.1974, Warszawa, Polska. Muzeum Narodowe - przygotowania do zawieszenia obrazu Jana Matejki "Bitwa pod Grunwaldem", w tle wisi płótno "Batory pod Pskowem". Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [74-115]
4.12.1974, Warszawa, Polska. Muzeum Narodowe - przygotowania do zawieszenia obrazu Jana Matejki "Bitwa pod Grunwaldem", z lewej wisi płótno "Rejtan", z prawej "Batory pod Pskowem". Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [74-115]
4.12.1974, Warszawa, Polska. Muzeum Narodowe - przygotowania do zawieszenia obrazu Jana Matejki "Bitwa pod Grunwaldem", w tle wisi płótno "Batory pod Pskowem". Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [74-115]
14.11.1974, Warszawa, Polska. Muzeum Narodowe (w tle widać gmach KC PZPR), przyjazd obrazu Leonarda da Vinci "Dama z łasiczką", dr Marek Rostworowski, milicjanci i czarna "„Wołga", którą przywieziono obraz z Krakowa do Warszawy. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [74-140]
14.11.1974, Warszawa, Polska. Muzeum Narodowe, przyjazd obrazu Leonarda da'Vinci "Dama z łasiczką", przed wejściem do MNW, pierwszy z lewej stoi Henryk Brandys, główny inwentaryzator MNW, dalej dr Marek Rostworowski z Muzeum Narodowego w Krakowie (kustosz zbiorów Czartoryskich, późniejszy minister kultury). Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [74-140]
1
2
3
4
Następna strona
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej