Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
lotnictwo
Znalezionych wyników:
3083
1941-1945, brak miejsca. Pilot jednego z polskich dywizjonów bombowych siedzi w kabinie samolotu. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1941-1943, Wielka Brytania. Por. Stanisław Bochniak, pilot dywizjonu 317. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 7383]
1940-1945, brak miejsca. Nawigator z załogi polskiego bombowca, pochylony nad stolikiem z mapami, wylicza kurs lotu na chwilę przed startem maszyny. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1940-1943, Wielka Brytania. Lotnictwo Obrony Wybrzeża, nawigator por. Franciszek Miedziak z sekstantem lotniczym. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 14251]
1938-1939, Polska. Samolot szkolno-treningowy Wyżeł. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 12549]
1940-1945, Wielka Brytania. WAAF-ki podczas szkolenia na lotnisku. W tle bombowce. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 50146]
1941-1944, Wielka Brytania. Transport bomb czeka na załadunek do komory bombowej samolotu. Napis na jednej z bomb: "Drżyjcie bandyci". Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 10658]
1940-1943, Wielka Brytania. Hurricane 306 Dywizjonu Myśliwskiego, mechanicy podczas przekołowania samolotu. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 4743]
10.04.1942, Lindholme, Anglia, Wielka Brytania. 305 Dywizjon Bombowy. Przekołowanie Wellingtona na lotnisko. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 725]
1940-1944, Wielka Brytania. Na skrzydle samolotu siedzi mechanik z taśmą amunicyjną do karabinu maszynowego. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 4741]
1940-1943, Wielka Brytania. Pilot stojący na skrzydle samolotu. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 1892-8]
Czerwiec 1940, brak miejsca. Ewakuacja żołnierzy 4 pułku lotnictwa z Francji do Anglii na pokładzie statku pasażerskiego. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 6812]
1940-1941, Wielka Brytania. Porucznik pilot Marian Sikorski z 317 Dywizjonu Myśliwskiego, zginął 18.12.1941. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 6222]
1940-1945, Wielka Brytania. Lotnik jednego z polskich dywizjonów lotniczych. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 7395]
1940-1943, Wielka Brytania. Polscy piloci podczas szkolenia. Na ścianie wisi tablica: "Sekcja uzbrojenia". Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 8852]
1940-1944, Wielka Brytania. Dowódcy Polskich Sił Powietrznych w Wielkiej Brytanii na tle mapy pokazującej zasięg lotów PSP. Stoją od lewej: NN, płk Wacław Makowski, gen. Stanisław Ujejski, płk Robert Beill. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 8847, HD/2140-50]
1938, Polska. Żołnierze 22 Eskadry Liniowej. W tle bombowiec rozpoznawczy PZL.23 Karaś. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [teczka 186]
Lata 30., Warszawa, Polska. Samolot myśliwski PZL P-6 z silnikiem Bristol-Jupiter VI FH. Fotografia z albumu podarowanego Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 30., Warszawa, Polska. Samolot myśliwski PZL P-7 z silnikiem Bristol-Jupiter VII F. Fotografia z albumu podarowanego Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 30., Warszawa, Polska. Samolot łącznikowy i towarzyszący PZL Ł-2 z silnikiem Skoda-Wright. Fotografia z albumu podarowanego Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
27.03.1940, Lyon-Bron, Francja. Naczelny Wódz gen. Władysław Sikorski przemawia do lotników, z prawej stoi płk Stefan Pawlikowski. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
27.03.1940, Lyon-Bron, Francja. Samoloty Morane-406 na lotnisku. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
27.03.1940, Lyon-Bron, Francja. Wizyta generała Władysława Sikorskiego w Szkole Podchorążych Lotnictwa. Generał przed frontem kompanii honorowej. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 20., okolice Warszawy, Polska. Balon kulisty podczas lotu - fotografia lotnicza. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1.01.1943, Northolt, Anglia, Wielka Brytania. Piloci 306 Dywizjonu Myśliwskiego "Toruńskiego". Zestrzelenie 500 i 501 niemieckiego samolotu przez ppor. Henryka Pietrzaka i por. Zdzisława Langhamera. Powitanie Pietrzaka (stoi w środku) po wylądowaniu. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1
Poprzednia strona
82
83
84
85
86
87
88
89
90
Następna strona
124
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej