Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
port
Znalezionych wyników:
566
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. Witold Lis-Olszewski w porcie, maluje obraz. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. Statek przy nabrzeżu. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. Statki w porcie, wóz na nabrzeżu. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. Witold Lis-Olszewski (w środku) w porcie, maluje obraz. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1936, Stambuł, Turcja. Włoski statek handlowy "Valentino Coda" w porcie. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. W porcie. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. W porcie, n/z tragarz. Negatyw podwójnie naświetlony. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
08.1936, prawdopodobnie Konstanca, Rumunia. W porcie. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1936, Stambuł, Turcja. Łodzie w porcie. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1936, prawdopodobnie Morze Czarne. Elementy takielunku na statku i zabudowania portowe. Zdjęcie wykonane podczas podróży zagranicznej do Rumunii i Turcji. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1973, Warszawa, Polska. Pomost. Fot. Lubomir T. Winnik, zbiory Ośrodka KARTA
Przed 1939, brak miejsca. Polski statek pasażerski SS "Pułaski". Został wybudowany w 1912 roku w Szkocji jako "Car". W 1930 roku kupiło go Polskie Transatlantyckie Towarzystwo Okrętowe (PTTO, przemianowane następnie na GAL - Gdynia-Ameryka Linie Żeglugowe S.A.) i nadało nazwę "Pułaski". Pływał na trasie Gdynia-Nowy Jork i Gdynia-Buenos Aires. W czasie II wojny światowej pływał głównie w konwojach atlantyckich i wokół Afryki. Po wojnie służył pod angielską banderą jako "Empire Penryn". Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
Prawdopodobnie przed 1939, brak miejsca. Fragment statku stojącego w porcie. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1948, Szwecja. Podpis oryginalny: "Towarzysz "doli i niedoli" z czasów okupacji". Mężczyzna na łodzi "Banita" Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1970, Gdynia, Polska. Wacław Urbanowicz przy statku "Generał Sikorski". Karierę marynarską rozpoczął w 1936 roku na statkach pasażerskich GAL-u (Gdynia-Ameryka Linie Żeglugowe S.A): SS "Kościuszko" i SS "Pułaski", MS "Chrobry". W czasie II wojny światowej pływał w konwojach na statkach Polskiej Marynarki Handlowej, m.in. SS "Pułaski", SS "Kromań", SS "Borysław"; od lat 50. na statkach Polskich Linii Oceanicznych: "Dzierżyński", "Generał Sikorski", "Szymanowski". Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 50./lata 60., Aalbogr, Dania. Polski drobnicowiec "Dzierżyński" w porcie. Został zbudowany w Kopenhadze w 1943 roku, początkowo pływał pod niemiecką banderą jako "Seeburg". Zatonął koło Jastarni 2 grudnia 1944 roku. Został wydobyty w 1954 roku, następnie odbudowany i pływał od 1957 roku jako "Dzierżyński". Był wówczas największym polskim statkiem handlowym. W 1963 roku uległ wypadkowi na rzece Skaldzie i przestał pływać. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
Prawdopodobnie po 1965, Australia. Barkentyna "New Endeavour" w porcie. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
Prawdopodobnie po 1965, Australia. Statki w porcie. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
Prawdopodobnie po 1965, Australia. Barkentyna "New Endeavour" (z prawej) w porcie. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
Prawdopodobnie po 1965, Australia. Barkentyna "New Endeavour" w porcie. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
Prawdopodobnie po 1965, Australia. Barkentyna "New Endeavour" w porcie. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
Prawdopodobnie po 1965, Australia. Barkentyna "New Endeavour" w porcie, z prawej fragment statku "Seaway Queen". Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1970, Gdynia, Polska. Statek "Generał Sikorski", na którym pływał Wacław Urbanowicz. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1970, Gdynia, Polska. Wacław Urbanowicz przy statku "Generał Sikorski". Karierę marynarską rozpoczął w 1936 roku na statkach pasażerskich GAL-u (Gdynia-Ameryka Linie Żeglugowe S.A): SS "Kościuszko" i SS "Pułaski", MS "Chrobry". W czasie II wojny światowej pływał w konwojach na statkach Polskiej Marynarki Handlowej, m.in. SS "Pułaski", SS "Kromań", SS "Borysław"; od lat 50. na statkach Polskich Linii Oceanicznych: "Dzierżyński", "Generał Sikorski", "Szymanowski". Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1970, Gdynia, Polska. Statek "Generał Sikorski", na którym pływał Wacław Urbanowicz. Fot. NN, kolekcja Wacława Urbanowicza, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Następna strona
23
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej