Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
statki
Znalezionych wyników:
921
Kwiecień-maj 1936, brak miejsca. Transatlantyk MS "Batory". Teresa Świdrygiełło-Świderska (z lewej) siedzi na ławce na pokładzie statku. Zdjęcie wykonano podczas pierwszego rejsu wycieczkowego transatlantyka MS "Batory", którym płynęli państwo Świdrygiełło-Świderscy, rodzice Teresy Somkowicz. Fot. NN, kolekcja Teresy Somkowicz, reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Na brzegu rzeki widoczni dwaj mężczyźni, 1. z prawej Eugeniusz Lewicki, obok niego nadzorujący pracę urzędnik państwowy. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Na pokładzie jednostki, pośród mężczyzn, widoczny Eugeniusz Lewicki (w berecie i płaszczu, 3. z prawej). Obok niego, w kożuchu oraz czapce, urzędnik państwowy nadzorujący przebieg prac. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Na pokładzie jednostki pośród mężczyzn widoczny Eugeniusz Lewicki (3. z lewej). Obok niego, w kożuchu oraz czapce z orzełkiem, nadzorujacy pracę urzędnik. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Urzędnik państwowy oraz robotnicy podczas pracy na brzegu rzeki. W tle widoczna pracująca na wodzie pogłębiarka. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
29.01.1949, Londyn, Wielka Brytania. Lista pasażerów płynących statkiem Royal Mail z Londynu do Hiszpanii, Portugalii, na Wyspy Kanaryjskie, do Argentyny i Urugwaju. Fot. NN, zbiory Andresa Jozwickiego, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
Po 1955, Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Statek który reperował Andrzej Jóźwicki. Fot. NN, zbiory Andresa Jozwickiego, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
29.01.1949, Londyn, Wielka Brytania. Lista pasażerów płynących statkiem Royal Mail z Londynu do Hiszpanii, Portugalii, na Wyspy Kanaryjskie, do Argentyny i Urugwaju. Fot. NN, zbiory Andresa Jozwickiego, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
29.01.1949, Londyn, Wielka Brytania. Lista pasażerów płynących statkiem Royal Mail z Londynu do Hiszpanii, Portugalii, na Wyspy Kanaryjskie, do Argentyny i Urugwaju. Fot. NN, zbiory Andresa Jozwickiego, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
29.01.1949, Londyn, Wielka Brytania. Lista pasażerów płynących statkiem Royal Mail z Londynu do Hiszpanii, Portugalii, na Wyspy Kanaryjskie, do Argentyny i Urugwaju. Fot. NN, zbiory Andresa Jozwickiego, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
Lata 30., Genua, Włochy. Rodzina Silvii Valli na pokładzie statku. Silvia w dniu zakończenia II wojny światowej wyszła za mąż za Stefana Szymulę, polskiego żołnierza, który stacjonował w jej rodzinnym miasteczku Dicomano (Włochy). Po wojnie wyjechali do Argentyny. Fot. NN, zbiory Silvii Szymuli, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
29.01.1949, Londyn, Wielka Brytania. Lista pasażerów płynących statkiem Royal Mail z Londynu do Hiszpanii, Portugalii, na Wyspy Kanaryjskie, do Argentyny i Urugwaju. Fot. NN, zbiory Andresa Jozwickiego, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
1935-1939, brak miejsca. M/s Piłsudski – polski statek pasażerski, transatlantyk. Zatonął w listopadzie 1939 roku. Fot. NN, zbiory Marii Kramarz, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
29.01.1949, Londyn, Wielka Brytania. Lista załogi i pasażerów płynących statkiem Royal Mail z Londynu do Hiszpanii, Portugalii, na Wyspy Kanaryjskie, do Argentyny i Urugwaju. Fot. NN, zbiory Andresa Jozwickiego, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
Lata 30., Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Port. Fot. NN, zbiory Enrique Koprowskiego, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
6.06. 1931, Gdynia, Polska. Dźwig węglowy i statek Erika Fritzen Emden. Fot. NN, zbiory Archiwum Ojców Franciszkanów w Polskiej Misji Katolickiej w Martin Coronado, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Po 1949, Buenos Aires, Argentyna. Stanisław Jóźwicki na statku z Buenos Aires do Comodoro Rivadavia. Fot. NN, zbiory Andresa Jozwickiego, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie.
1959, Polska. Kobiety na pokładzie polskiego statku pasażerskiego Stefan Batory, płynącego do Londynu w Wielkiej Brytanii. Fot. NN, kolekcja Barbary Murzynowskiej, reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA
1945-1947, brak miejsca. Żołnierze Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie podczas podróży statkiem. Fot. NN, kolekcja: Polska Misja Katolicka, reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA
1940-1945, Anglia, Wielka Brytania. Uroczystość na statku, w którym biorą udział marynarze z Polskiej Marynarki Wojennej przy Royal Navy. Fot. NN, kolekcja: Polska Misja Katolicka, reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA
1945-1947, brak miejsca. Grupa żołnierzy Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie podczas podróży statkiem. Fot. NN, kolekcja: Polska Misja Katolicka, reprodukcje cyfrowe w Ośrodku KARTA
1918, Chiny. Port. Fot. NN, kolekcja Jarosława Okulicza-Kozaryna, zbiory Ośrodka KARTA
1918, brak miejsca. Łodzie ratunkowe na burcie statku. Fot. NN, kolekcja Jarosława Okulicza-Kozaryna, zbiory Ośrodka KARTA
1945-1946, Ankona, Zjednoczone Królestwo Włoch. Żołnierze 4 Pułku Pancernego "Skorpion" 2 Korpusu Polskiego (Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie) stoją w porcie nad brzegiem Morza Adriatyckiego. W głębi widoczna katedra San Ciriaco (Duomo di Ancona) na wzgórzu Monte Guasco. Z prawej kapral podchorąży Jan Gozdawa-Gołębiowski. Fot. NN, kolekcja Jana Gozdawy-Gołębiowskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
28
29
30
31
32
33
34
35
36
Następna strona
37
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej