Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
tory
Znalezionych wyników:
164
1939-1945, Biecz. Żołnierz Wehrmachtu na dworcu. Fot. NN, album nieznanego żołnierza Wehrmachtu, kolekcja Tomasza Kopańskiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 50., Bieszczady, Polska. Fragment bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej, której budowę rozpoczęto w 1890 r. Zniszczona znacznie w czasie II wojny światowej. Jej rozbudowa była jedną z największych inwestycji powojennych na kolejach leśnych (stała się własnością Lasów Państwowych). Była wykorzystywana przez zakłady przetwórstwa drzewnego do przewozu drzewa. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Budowa bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Pracownik tartaku przygotowuje konia do tzw. zrywki, czyli wyciągnięcia powalonego drzewa z lasu. Za obrobionym drzewem widoczna linia kolejowa wąskotorowa. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Budowa mostu kolejowego bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej. Na zdjęciu widoczny parowóz, wykorzystywany przy budowie. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Parowóz na budowie mostu kolejowego bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Nowy Łupków, Bieszczady, Polska. Stacja bieszczadzkiej kolei wąskotorowej. Na torach stoją wagony pełne drzewa. W tle widoczne budynki mieszkalne miejscowości. W Nowym Łupkowie osiedla się (lub zostaje osiedlonych) wielu kolejarzy i pracowników leśnych. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Budowa mostu kolejowego bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej. Robotnicy odpoczywają na przerwie. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Budowa mostu kolejowego bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Miejsce budowy bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej z wykorzystaniem parowozu. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Miejsce budowy bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej. Robotnicy wykorzystują do budowy parowóz. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Budowa bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej. W głębi widoczni mężczyźni, którzy idą po torach. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Po 1948, Warszawa, Polska. Członkowie organizacji Służba Polsce z 3 kompanii 3 Brygady podczas prac na Żeraniu. Stoją od lewej: Mieczysław Berek, Józef Biegun, Julian Misiarz, NN. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA
Po 1948, Warszawa, Polska. Junacy z organizacji Służba Polsce przy pracach ziemnych na Żeraniu. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA
Po 1948, Warszawa, Polska. Członkowie organizacji Służba Polsce z 3 kompanii 3 Brygady podczas prac na Żeraniu. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA
Grudzień 1918, Warszawa, Polska. Załoga warsztatów kolejowych przy pierwszym - po odzyskaniu niepodległości - parowozie, który wyjechał na próbną jazdę z warsztatów głównych na Nowym Bródnie. Na odwrocie napis: "Wypuszczenie pierwszego parowozu po wyzwoleniu w miesiącu grudniu w warsztatach głównych na Nowym Bródnie. Parowóz jedzie na próbną jazdę. Ja stoję na płoszczadce na parowozie w środku między dwoma (podpis nieczytelny). Fot.NN, zbiory Ośrodka KARTA
Przed 1914, Warszawa, Królestwo Polskie, Cesarstwo Rosyjskie. Stacja kolejki wąskotorowej łączącej Jabłonnę z Pragą i Karczewem, usytuowana obok mostu Kierbedzia. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
lata 60-te, Szczecin, Polska. Port Szczecin. Fot. Irena Jarosinska, zbiory Oorodka KARTA.
lata 60-te, Sopot, Polska Baletnica Alicja Boniuszko Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
lata 50-te, Warszawa, Polska. Brzeg Wisły przy Moście Śląsko-Dąbrowskim. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA.
lata 50-te, Warszawa, Polska. Brzeg Wisły przy Moście Śląsko-Dąbrowskim. Przy torach stoi fotograf Zbigniew Dłubak. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA.
lata 50-te, Warszawa, Polska Przystanek nad Wisłą. Po prawej stronie tabliczka z napisem "Strzeż się pociągu". Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
lata 50-te, Warszawa, Polska. Brzeg Wisły przy moście Śląsko-Dąbrowskim. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA.
16-18 marca 1981, Bydgoszcz, Polska. Okupacja siedziby Wojewódzkiego Komitetu Zjednoczonego Stronnictwa Ludowego (ZSL) przez rolników z "Solidarności Wiejskiej" i działaczy NSZZ RI "Solidarność". Po przybyciu do Bydgoszczy Jana Kułaja utworzono Ogólnopolski Komitet Strajkowy, który wysunął postulat rejestracji chłopskiego związku zawodowego. Na zdjęciu ulica Bydgoszczy. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA/Independent Polish Agency (IPA), przekazał Józef Lebenbaum
16-18 marca 1981, Bydgoszcz, Polska. Okupacja siedziby Wojewódzkiego Komitetu Zjednoczonego Stronnictwa Ludowego (ZSL) przez rolników z "Solidarności Wiejskiej" i działaczy NSZZ RI "Solidarność". Po przybyciu do Bydgoszczy Jana Kułaja utworzono Ogólnopolski Komitet Strajkowy, który wysunął postulat rejestracji chłopskiego związku zawodowego. Na zdjęciu ulica Bydgoszczy. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA/Independent Polish Agency (IPA), przekazał Józef Lebenbaum
Poprzednia strona
1
2
3
4
5
6
7
Następna strona
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej