Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
tory
Znalezionych wyników:
170
25.06.1968, Warszawa, Polska. Kobieta z pudlami przechodząca przez ulicę Marszałkowską. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA
30.10.1968, Lublin/Warszawa, Polska. Elektyfikacja linii kolejowej Warszawa-Lublin, wagon pociągu z materiałami do elektryfikacji. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA
30.10.1968, Lublin/Warszawa, Polska. Elektyfikacja linii kolejowej Warszawa-Lublin. Praca przy torach kolejowych. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA
Kwiecień 1968, Warszawa, Polska. Zabudowa ulicy Chłodnej. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 70. lub 80., Warszawa, Polska. Fotografia reklamowa wykonana dla Przedsiębiorstwa Międzynarodowych Przewozów Samochodowych PEKAES - załadowane składy pociągów towarowych na bocznicy dworca. W oddali po prawej stronie widoczny zarys gmachu Pałacu Kultury i Nauki. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 70. lub 80., Warszawa, Polska. Fotografia reklamowa wykonana dla Przedsiębiorstwa Międzynarodowych Przewozów Samochodowych PEKAES - elektrowóz EU20-27 z pociągiem towarowym na torze dworca kolejowego. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 70. lub 80., Warszawa, Polska. Fotografia reklamowa wykonana dla Przedsiębiorstwa Międzynarodowych Przewozów Samochodowych PEKAES - załadowane składy pociągów towarowych na bocznicy dworca. W oddali po prawej stronie widoczny zarys gmachu Pałacu Kultury i Nauki. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 70. lub 80., Warszawa, Polska. Fotografia reklamowa wykonana dla Przedsiębiorstwa Międzynarodowych Przewozów Samochodowych PEKAES - załadowane składy pociągów towarowych na bocznicy dworca. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA.
29.11.1913, Georgiewsk, Kaukaz, Imperium Rosyjskie. Budowa mostu kolejowego. Fot. NN, kolekcja Olgi Rydzewskiej, zbiory Ośrodka KARTA
1913-1914, Georgiewsk, Kaukaz, Imperium Rosyjskie. Budowa linii kolejowej. Fot. NN, kolekcja Olgi Rydzewskiej, zbiory Ośrodka KARTA
31.08.1984, Warszawa, Polska. Niezależna manifestacja. Demonstranci przechodzą przez skrzyżowanie Alei Jerozolimskich i ulicy Juliana Marchlewskiego (obecnie al. Jana Pawła II). Fot. Kacper Mirosław Krajewski, zbiory Ośrodka KARTA
1969, Oświęcim, Polska. Akcja "Pokuta", w ramach której niemieccy ochotnicy wykonują prace porządkowe na terenie byłego obozu koncentracyjnego Auschwitz-Birkenau. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
Ok. 1930, Baranowicze, woj. Nowogródek, Polska. Grupa osób przed budynkiem dworca kolejowego, przy peronie z prawej stoi pociąg. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
Ok. 1930, Brześć n/ Bugiem, woj. poleskie, Polska. Dworzec kolejowy oraz pociągi na torach - kartka pocztowa. Fot. J. Wołyński, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
Lata 30., Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Prace budowlane w okolicy Szkoły Technicznej. W głębi kadru widoczny zaprojektowany przez Jerzego Beila gmach Średniej Szkoły Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. 3 Maja (obecnie ul. Puszkińskiej). Szkoła powstała w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Prace budowlane w okolicy Średniej Szkoły Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego. Szkoła powstała w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Prace budowlane w okolicy Szkoły Technicznej. W głębi kadru widoczny zaprojektowany przez Jerzego Beila gmach Średniej Szkoły Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. 3 Maja (obecnie ul. Puszkińskiej). Szkoła powstała w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Prace budowlane w okolicy Szkoły Technicznej. Mężczyźni wywożą ziemię taczkami. W głębi kadru widoczny zaprojektowany przez Jerzego Beila gmach Średniej Szkoły Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. 3 Maja (obecnie ul. Puszkińskiej). Szkoła powstała w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., Brześć nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Prace budowlane w okolicy Szkoły Technicznej. W głębi kadru widoczny zaprojektowany przez Jerzego Beila gmach Średniej Szkoły Technicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. 3 Maja (obecnie ul. Puszkińskiej). Szkoła powstała w 1923 roku z inicjatywy inżyniera Oktawiusza Nelarda jako Szkoła Średnia Techniczna Kolejowa. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
Ok. 1944, Nordheim, Niemcy. Kapitan Szypulski (1. z prawej), podporucznik Bolesław Turowicz (1. z lewej), podporucznik Mirosław Czajkowski (w środku) przy wykolejonym pociągu przy stacji kolejowej przy obozie dla dipsów (osób, które w wyniku wojny znalazły się poza swoim państwem). Fot. NN, kolekcja Bolesława Turowicza, zbiory Archiwum Ojców Franciszkanów w Polskiej Misji Katolickiej w Martin Coronado, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Ok. 1927, Dicomano, Włochy. Silvia Valli z matką Giuseppiną. Silvia wyszła za mąż za Stefana Szymulę, polskiego żołnierza, który stacjonował w czasie II wojny światowej w jej rodzinnym miasteczku Dicomano (Włochy). Po wojnie wyjechali do Argentyny. Fot. NN, zbiory Silvii Szymuli, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Grudzień 1918, Warszawa, woj. warszawskie, Polska. Załoga warsztatów kolejowych przy pierwszym - po odzyskaniu niepodległości - parowozie, który wyjechał na próbną jazdę z warsztatów głównych na Nowym Bródnie. Na odwrocie napis: "Wypuszczenie pierwszego parowozu po wyzwoleniu w miesiącu grudniu w warsztatach głównych na Nowym Bródnie. Parowóz jedzie na próbną jazdę. Ja stoję na płoszczadce na parowozie w środku między dwoma (podpis nieczytelny). Fot.NN, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 70., Kraków, Polska. Kombinat Metalurgiczny Huty im. Lenina. Robotnicy podczas pracy na Wydziale Przerobu Żużlu. Fot. Stanisław Gawliński, zbiory Ośrodka KARTA
1982, Kraków, Polska. Stan wojenny. Oddziały ZOMO gromadzą się w centrum miasta. Na fotografii kolumny pojazdów i formacje milicjantów na ulicy Św. Gertrudy. Fot. Piotr Dylik, zbiory Ośrodka KARTA
1982, Kraków, Polska. Stan wojenny. Oddziały ZOMO gromadzą się w centrum miasta. Na fotografii formacje milicjantów ustawiają u zbiegu ulic Św. Gertrudy, Św. Idziego i Stradomskiej. Fot. Piotr Dylik, zbiory Ośrodka KARTA
Poprzednia strona
1
2
3
4
5
6
7
Następna strona
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej