Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
tory
Znalezionych wyników:
164
Lata 20., Włochy. Tunel kolejowy wydrążony w górach. Fot. NN, kolekcja Larysy Zajączkowskiej-Mitznerowej, zbiory Ośrodka KARTA
Ok. 1927, Dicomano, Włochy. Silvia Valli z matką Giuseppiną. Silvia wyszła za mąż za Stefana Szymulę, polskiego żołnierza, który stacjonował w czasie II wojny światowej w jej rodzinnym miasteczku Dicomano (Włochy). Po wojnie wyjechali do Argentyny. Fot. NN, zbiory Silvii Szymuli, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
23.05.1913, miejsce nieznane, Polska. Oczekiwanie na przejazd pociągu. Fot. NN, kolekcja rodziny Walińskich, zbiory Fundacji Ośrodka KARTA
1920-1930, miejsce nieznane. Mężczyzna patrzy na pociąg. Fot. NN, kolekcja rodziny Walińskich, zbiory Fundacji Ośrodka KARTA
Czerwiec 1937, Stebnik, pow. Dobromil, woj. Lwów, Polska. Stacja kolejowa w Stebniku, przybycie wizytacji do tutejszej kopalni soli. Fot NN. zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_008], udostępnił Michał Witt
1914, Warszaw-Piseczno, Polska pod zaborem rosyjskim. Wyścig na szosie Warszawa-Piaseczno-Warszawa. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Brak daty, Polska. Kobiety służące w wojsku. W tle wagony i tory. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Sierpień 1980, Gdańsk, Polska. Strajk okupacyjny w Stoczni Gdańskiej im. Lenina. Ludzie zgromadzeni przed bramą nr 3 stoczni. Fot. Zbigniew Trybek, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1980, Gdańsk, Polska. Strajk okupacyjny w Stoczni Gdańskiej im. Lenina. Ludzie zgromadzeni w pobliżu stoczni. Fot. Zbigniew Trybek, zbiory Ośrodka KARTA
Sierpień 1980, Gdańsk, Polska. Strajk okupacyjny w Stoczni Gdańskiej im. Lenina. Ludzie zgromadzeni przed bramą nr 3 stoczni. Na stoczniowym budynku po prawej tablica z hasłem "Strajk solidarnościowy nadal trwa!" Fot. Zbigniew Trybek, zbiory Ośrodka KARTA
1989, Gdańsk, Polska. Kampania przed wyborami parlamentarnymi. Tory kolejowe w pobliżu Stoczni Gdańskiej, nad nimi transparent o treści: "Wybieram Solidarność". Fot. Jan Juchniewicz, zbiory Ośrodka KARTA
Ok. 1919, Polska. Żołnierze Armii gen. Hallera z członkami wojskowej misji francuskiej. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, przekazała Wiesława Grochola
3.09.1929, Polska. Oryginalny podpis: "Transport na Litwę". Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, przekazała Wiesława Grochola
Ok. 1907, Austro-Węgry. Grupa osób stojąca przy torach kolejowych, 2. od lewej stoi Józefa Muszyńska. Kartka zaadresowana do Józefy Muszyńskiej 14 sierpnia 1907 roku we Lwowie przez Władysława Kossaka. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, przekazała Teresa Wojciechowska
Ok. 1907, Austro-Węgry. Grupa osób stojąca przy torach kolejowych, 2. od lewej stoi Józefa Muszyńska. Kartka zaadresowana do Józefy Muszyńskiej 14 sierpnia 1907 roku we Lwowie przez Władysława Kossaka. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA, przekazała Teresa Wojciechowska
1939-1945, okolice Jasła. Wartownik wiadukcie kolejowym. Fot. NN, album nieznanego żołnierza Wehrmachtu, kolekcja Tomasza Kopańskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1939-1945, Biecz. Żołnierz Wehrmachtu na dworcu. Fot. NN, album nieznanego żołnierza Wehrmachtu, kolekcja Tomasza Kopańskiego, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 50., Bieszczady, Polska. Fragment bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej, której budowę rozpoczęto w 1890 r. Zniszczona znacznie w czasie II wojny światowej. Jej rozbudowa była jedną z największych inwestycji powojennych na kolejach leśnych (stała się własnością Lasów Państwowych). Była wykorzystywana przez zakłady przetwórstwa drzewnego do przewozu drzewa. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Budowa bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Pracownik tartaku przygotowuje konia do tzw. zrywki, czyli wyciągnięcia powalonego drzewa z lasu. Za obrobionym drzewem widoczna linia kolejowa wąskotorowa. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Budowa mostu kolejowego bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej. Na zdjęciu widoczny parowóz, wykorzystywany przy budowie. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Parowóz na budowie mostu kolejowego bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Nowy Łupków, Bieszczady, Polska. Stacja bieszczadzkiej kolei wąskotorowej. Na torach stoją wagony pełne drzewa. W tle widoczne budynki mieszkalne miejscowości. W Nowym Łupkowie osiedla się (lub zostaje osiedlonych) wielu kolejarzy i pracowników leśnych. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Budowa mostu kolejowego bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej. Robotnicy odpoczywają na przerwie. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Lata 50., Bieszczady, Polska. Budowa mostu kolejowego bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA.
Poprzednia strona
1
2
3
4
5
6
7
Następna strona
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej