Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
urzędnicy
Znalezionych wyników:
347
9.09.1988, Warszawa, Polska. Wizyta przedstawiciela ambasady ZSRR w Polsce na terenie budowy I linii metra. Od prawej stoją: Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, przedstawiciel ambasady ZSRR, prawdopodobnie Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra i Jerzy Majewski - pełnomocnik rządu ds. budowy metra w Warszawie. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
9.09.1988, Warszawa, Polska. Wizyta przedstawiciela ambasady ZSRR w Polsce na terenie budowy I linii metra. W 1. rzędzie od prawej: NN, Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, przedstawiciel ambasady ZSRR, prawdopodobnie Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra i Jerzy Majewski - pełnomocnik rządu ds. budowy metra w Warszawie. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
9.09.1988, Warszawa, Polska. Wizyta przedstawiciela ambasady ZSRR w Polsce na terenie budowy I linii metra przy stacji Politechnika. Od lewej: Jerzy Majewski - pełnomocnik rządu ds. budowy metra w Warszawie, Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, przedstawiciel ambasady ZSRR, prawdopodobnie Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
9.09.1988, Warszawa, Polska. Wizyta przedstawiciela ambasady ZSRR w Polsce (1. z lewej) na terenie budowy I linii metra. 4. z prawej Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (2. z prawej) na terenie budowy Stacji Techniczno-Postojowej "Kabaty". 1. z prawej Jerzy Majewski – pełnomocnik rządu ds. budowy metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (6. z prawej). 2. z prawej stoi Tadeusz Romanowski - wicedyrektor Metroprojektu i generalny projektant I linii metra w Warszawie, 4. z prawej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (5. z prawej). 1. z prawej stoi Tadeusz Romanowski - wicedyrektor Metroprojektu i generalny projektant I linii metra w Warszawie, 3. z prawej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (4. od lewej). 3. od lewej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. 2. od prawej Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie. Od lewej: NN, Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, Józef Alfred Zajączkowski - zastępca dyrektora Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (pośrodku). Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (2. od lewej). Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (4. od lewej). 3. od lewej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (pośrodku). Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1992, Kabul, prowincja Kabul, Afganistan. Urzędnik przy pracy. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1924-1932, Kosów Poleski, woj. poleskie, Polska. Budynek mieszczący różne instytucje, m.in. Kasę Spółdzielczą Pożyczkowo-Oszczędnościową, przed nim widoczna jest grupa osób, prawdopodobnie są to urzędnicy. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
Lata 30., Janów, woj. poleskie, Polska. Pracownicy urzędu miejskiego, na dole 3. z lewej ojciec Zofii Ślimak (potem Michalski). Fot. NN, udostępnili Zofia i Julian Michalski, zbiory Ośrodka KARTA
Lata 30., Kołomyja, woj. stanisławowskie, Polska. Urzędnik bankowy. Fot. Julian Krogulski, zbiory Oúrodka KARTA, udostępnił Mariusz Krogulski.
Lata 30., Kołomyja, woj. stanisławowskie, Polska. Pracownicy banku. Fot. Julian Krogulski, zbiory Oúrodka KARTA, udostępnił Mariusz Krogulski.
Lata 30., Polska. Julian Krogulski, urzędnik bankowy z Kołomyi podczas wczasów nad morzem. Fot. NN, zbiory Oúrodka KARTA, udostępnił Mariusz Krogulski.
Lata 30., woj. stanisławowskie, Polska. Julian Krogulski, urzędnik bankowy z Kołomyi. Fot. NN, zbiory Oúrodka KARTA, udostępnił Mariusz Krogulski.
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Grupa mężczyzn stoi na wale na brzegu rzeki. 1. z prawej widoczny Eugeniusz Lewicki. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Na brzegu rzeki widoczni dwaj mężczyźni, 1. z prawej Eugeniusz Lewicki, obok niego nadzorujący pracę urzędnik państwowy. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1936, Sieliszcze, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Biuro Przebudowy Kanału. Eugeniusz Lewicki (w środku) z kolegami. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
Około 1936, prawdopodobnie Sieliszcze, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Grupa mężczyzn stoi przed drewnianym parterowym budynkiem. W środku stoi Eugeniusz Lewicki, obok niego w kożuchu i czapce urzędnik państwowy. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
Około 1936, Sieliszcze, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Grupa mężczyzn na schodach przed wejściem do parterowego drewnianego budynku. W środku na schodach siedzi Eugeniusz Lewicki, za nim stoi podoficer Wojska Polskiego. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Następna strona
14
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej