Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
początek xx wieku
Znalezionych wyników:
1875
1910, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Międzynarodowe zawody kolarskie na Dynasach z udziałem mistrza świata Thorvalda Ellegaarda (stoi 5. od lewej w pierwszym rzędzie). Fot. NN, Warszawskie Towarzystwo Cyklistów, zbiory Ośrodka KARTA
Przełom XIX i XX wieku, Polska pod zaborem rosyjskim. Hrabia August Potocki - pierwszy prezes Warszawskiego Towarzystwa Cyklistów. Fot. NN, Warszawskie Towarzystwo Cyklistów, zbiory Ośrodka KARTA
Przełom XIX i XX wieku, Polska pod zaborem rosyjskim. Hrabia Edward Chrapowicki - jeden z założycieli Warszawskiego Towarzystwa Cyklistów, później jego prezes. Fot. NN, Warszawskie Towarzystwo Cyklistów, zbiory Ośrodka KARTA
1895, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Członkowie Warszawskiego Towarzystwa Cyklistów (od lewej): Aleksander Kondracki, Gustaw Mergenthaler, Stanisław Majewski, Jan Lilpop, Bruno Kaetzler, Adam Zakrzewski, Stanisław Leppert, Ludwik Kowalski, Edward Troszel, Leon Babiński, Bohdan Piasecki. Fot. NN, Warszawskie Towarzystwo Cyklistów, zbiory Ośrodka KARTA
1907, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Zawodnicy wyścigów kolarskich za prowadzeniem motoru na Dynasach - lider Leonard Piotrowski i sztajer Henryk Weiss. Fot. NN, Warszawskie Towarzystwo Cyklistów, zbiory Ośrodka KARTA
Przełom XIX i XX wieku, Polska pod zaborem rosyjskim. Antoni Fertner - prezes Warszawskiego Towarzystwa Cyklistów, inicjator budowy toru kolarskiego na Dynasach. Fot. NN, Warszawskie Towarzystwo Cyklistów, zbiory Ośrodka KARTA
Przełom XIX i XX wieku, Polska pod zaborem rosyjskim. Apolinary Jabłczyński - zasłużony działacz Warszawskiego Towarzystwa Cyklistów. Fot. NN, Warszawskie Towarzystwo Cyklistów, zbiory Ośrodka KARTA
Początek XX wieku, brak miejsca. Reklama firmy "Excelsior" zajmującej się sprzedażą pneumatyki. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
1896, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Aktorka Maślankowska - uczestniczka wyścigu aktorek na Dynasach. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Początek XX wieku. Reklama firmy "Continental" zajmującej się sprzedażą pneumatyki. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
1.08.1896, Lwów, Polska pod zaborem austryjackim. Strona tytułowa "Koła" - czasopisma poświęconego rowerom. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
27.11.1897, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Oryginalny podpis pod zdjęciem: "Posiedzenie Przedstawicieli Towarzystw Zaprzyjaźnionych". Od lewej w tylnym rzędzie: A. Fertmer, L. Reincke, M. Dobrzański, A. Zarembski, W Groszkowski, T. Chąciński, T. Max, A. Zakrzewski, S. Leppert, A. Nestorowicz, w drugim rzędzie T. Rojewski, S. Wańkowicz, J. hr Drohojewski, A. Neuman, W Honigman, A. Ossowski. Trzej pierwsi mężczyźni to (od lewej): A. Kondracki, Wacław Gąsiorowski, L. Kowalski. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
Początek XX wieku, Warszawa, Polska pod zaborem rosyjskim. Zawodnicy podczas wyścigu kolarskiego za prowadzeniem motoru na Dynasach. Fot. NN, zbiory Ośrodka Karta, udostępniło Warszawskie Towarzystwo Cyklistów (WTC).
1912, Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Budowa stacji kolejowej. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Początek XX wieku, Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Widok na górę Chenque przez otwarte drzwi stacji kolejowej. W głębi widać pomnik argentyńskiego bohatera narodowego San Martina. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Lipiec 1917, Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Port. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Początek XX wieku, Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Stacja kolejowa. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Początek XX wieku, Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Skład towarów przy torach kolejowych. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Początek XX wieku, Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Lokomotywa na wiadukcie kolejowym. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Początek XX wieku, Argentyna. Inżynier Jose Carrozzi. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Początek XX wieku, Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Stacja kolejowa. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Początek XX wieku, Argentyna. Inżynier Jose Carrozzi. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Początek XX wieku, okolice Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Pociąg. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Początek XX wieku, okolice Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Lokomotywa w zaspie śnieżnej. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
Początek XX wieku, Comodoro Rivadavia, prowincja Chubut, Argentyna. Stacja kolejowa. Przed nią stoi pomnik argentyńskiego bohatera narodowego San Martina. Fot. NN, zbiory Museo Ferroportuario w Comodoro Rivadavia, reprodukcje cyfrowe w Bibliotece Polskiej im. Ignacego Domeyki w Buenos Aires (Biblioteca Polaca Ignacio Domeyko) i w Ośrodku KARTA w Warszawie
1
Poprzednia strona
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Następna strona
75
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej