Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
transport kolejowy
Znalezionych wyników:
53
1937, brak miejsca. Pierwszy polski parowóz z otuliną aerodynamiczną, wykonany przez Pierwszą Fabrykę Lokomotyw w Chrzanowie, wystawiany na Międzynarodowej Wystawie Sztuki i Techniki w Paryżu w 1937 r. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [004 - luźne karty].
1920-1939, brak miejsca. Parowóz. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [004 - luźne karty].
1932, Gdynia, Polska. Załadunek lokomotywy produkcji Pierwszej Fabryki Lokomotyw w Chrzanowie przy pomocy dźwigu na statek płynący do Maroka. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [004 - luźne karty].
Brak daty, brak miejsca. Pociąg i zabudowania. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [album 22 - Polacy w Afryce].
Przed 1939, Gdynia, Polska. Statki i barki przy nabrzeżu portu węglowego, w centrum pociąg towarowy. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Przed 1939, Gdynia, Polska. Statek "Barosund" przy nabrzeżu portu węglowego, z prawej pociąg towarowy. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
20.08.1919, Haidurk (?). Węzeł kolejowy, fotografia lotnicza wykonana przez lotników 59 Eskadry Breguetów. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
30.08.1919, Sarny, Wołyń. Stacja kolejowa w Sarnach. Fotografia lotnicza wykonana przez lotników 581 Eskadry Salmsonów. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
24.05.1919, Krasne, Wołyń. Most kolejowy, fotografia lotnicza wykonana przez lotników 39 Eskadry Breguetów. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Przed 1939, Polska. Pociągi towarowe na stacji rozrządowej. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1919, Iwanie Puste, Zachodnia Ukraina. Wojenne trofea, ppor. Jerzy Skarbek-Rudzki na lokomotywie pociągu zdobytego na Ukraińcach. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1919, Iwanie Puste, Zachodnia Ukraina. Wojenne trofea - pociąg ze sprzętem wojskowym zdobyty na Ukraińcach. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1919, Iwanie Puste, Zachodnia Ukraina. Wojenne trofea - pociąg zdobyty na Ukraińcach. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1945, brak miejsca. Pierwszy pociąg repatriacyjny odjeżdżający do Polski. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [teczka nr 9a]
1928-1936, Polska. Tory kolejowe. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
Ok. 1936, Oporzec, Polska (obecnie Ukraina). Most kolejowy. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
Ok. 1936, Oporzec, Polska (obecnie Ukraina). Most kolejowy. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1928-1936, Polska. Tory kolejowe. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1928-1936, Polska. Pociąg. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
1928-1936, Polska. Tory kolejowe. Fot. NN, kolekcja Witolda Lis-Olszewskiego, zbiory Ośrodka KARTA
19.05.1940, Airvault, Francja. 5 Małopolski Pułk Strzelców Pieszych 2. Dywizji Strzelców Pieszych wchodzą do wagonów towarowych. Wojsko zostanie koleją przewiezione na front francusko-niemiecki. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA
19.05.1940, Airvault, Francja. Żołnierze 5 Małopolskiego Pułku Strzelców Pieszych 2. Dywizji Strzelców Pieszych podczas ładowania koni do wagonów. Wojsko zostanie koleją przewiezione na front francusko-niemiecki. Fot. Jerzy Konrad Maciejewski, zbiory Ośrodka KARTA
17.10.1984, Kluczbork, Polska Usuwanie skutków katastrofy kolejowej pod Kluczborkiem. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [84-2]
17.10.1984, Kluczbork, Polska Usuwanie skutków katastrofy kolejowej pod Kluczborkiem. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [84-2]
17.10.1984, Kluczbork, Polska Usuwanie skutków katastrofy kolejowej pod Kluczborkiem. Fot. Jarosław Tarań, zbiory Ośrodka KARTA [84-2]
1
2
3
Następna strona
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej