Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
urzędnik
Znalezionych wyników:
416
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (2. od lewej) na terenie budowy I linii metra. 3. od lewej Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie na terenie budowy I linii metra. 2. od prawej Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, dalej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (2. od lewej) na terenie budowy I linii metra. 2. od prawej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, dalej Jerzy Majewski – pełnomocnik rządu ds. budowy metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Budowa tunelu I linii metra metodą tarczową. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (5. od prawej) na terenie budowy I linii metra na odcinku Pole Mokotowskie - Politechnika. 4. od prawej Jerzy Majewski – pełnomocnik rządu ds. budowy metra. 2. od lewej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, 4. od lewej Tadeusz Romanowski - wicedyrektor Metroprojektu i generalny projektant I linii metra w Warszawie. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (2. od prawej) na terenie budowy I linii metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1.06.1988, Warszawa, Polska. Wizyta pełnomocnika ZSRR ds. budowy metra w Warszawie (2. od prawej) na terenie budowy I linii metra. 1. od lewej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (2. z prawej) na terenie budowy Stacji Techniczno-Postojowej "Kabaty". 1. z prawej Jerzy Majewski – pełnomocnik rządu ds. budowy metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (6. z prawej). 2. z prawej stoi Tadeusz Romanowski - wicedyrektor Metroprojektu i generalny projektant I linii metra w Warszawie, 4. z prawej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (5. z prawej). 1. z prawej stoi Tadeusz Romanowski - wicedyrektor Metroprojektu i generalny projektant I linii metra w Warszawie, 3. z prawej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (4. od lewej). 3. od lewej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. 2. od prawej Jerzy Brzostek - generalny dyrektor Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie. Od lewej: NN, Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra, Józef Alfred Zajączkowski - zastępca dyrektora Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (pośrodku). Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (2. od lewej). Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (4. od lewej). 3. od lewej Jerzy Twardo - główny inżynier Generalnej Dyrekcji Budowy Metra. Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
17.04.1986, Warszawa, Polska. Wizyta Pełnomocnika ZSRR do spraw budowy metra w Warszawie (pośrodku). Fot. Edward Grochowicz, zbiory Ośrodka KARTA
1992, Kabul, prowincja Kabul, Afganistan. Urzędnik przy pracy. Fot. Irena Jarosińska, zbiory Ośrodka KARTA
1924-1932, Telechany, pow. Iwacewicze, woj. poleskie, Polska. Dom administratora Jastrzembskiego. Fot. Feliks Drozdowski, zbiory Ośrodka KARTA, Pogotowie Archiwalne [PAF_050], udostępnił Krzysztof Drozdowski
Około 1936, prawdopodobnie Sieliszcze, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Grupa mężczyzn stoi przed drewnianym parterowym budynkiem. W środku stoi Eugeniusz Lewicki, obok niego w kożuchu i czapce urzędnik państwowy. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
Około 1936, Sieliszcze, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Grupa mężczyzn na schodach przed wejściem do parterowego drewnianego budynku. W środku na schodach siedzi Eugeniusz Lewicki, za nim stoi podoficer Wojska Polskiego. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Na pokładzie jednostki, pośród mężczyzn, widoczny Eugeniusz Lewicki (w berecie i płaszczu, 3. z prawej). Obok niego, w kożuchu oraz czapce, urzędnik państwowy nadzorujący przebieg prac. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Na pokładzie jednostki pośród mężczyzn widoczny Eugeniusz Lewicki (3. z lewej). Obok niego, w kożuchu oraz czapce z orzełkiem, nadzorujacy pracę urzędnik. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Pogłębiarka podczas pracy. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, kolekcja Eugeniusza Lewickiego, zbiory Ośrodka KARTA
1929-1939, okolice Brześcia nad Bugiem, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Urzędnik państwowy oraz robotnicy podczas pracy na brzegu rzeki. W tle widoczna pracująca na wodzie pogłębiarka. Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
Około 1936, prawdopodobnie Sieliszcze, woj. poleskie, Rzeczpospolita Polska. Remont Kanału Muchawieckiego. Grupa mężczyzn na schodach przed wejściem do parterowego drewnianego budynku. Pośród sfotografowanych widoczny Eugeniusz Lewicki (4. od prawej) oraz dwaj urzędnicy państwowi (w czapkach w orzełkiem). Kanał Muchawiecki (Kanał Dniepr-Bug, zwany również Kanałem Królewskim lub Kanałem Rzeczypospolitej) otwarty w 1848 roku kanał żeglowny łączący Dniepr z Wisłą poprzez Pinę (dopływ Prypeci) i Muchawiec (prawostronny dopływ Bugu) stanowiący część szlaku wodnego łączącego Morze Bałtyckie z Morzem Czarnym. Pierwszy odcinek Kanału zbudowano w latach 1775-1784, następnie, w latach 1846-1848, Kanał był rozbudowywany przez władze rosyjskie. W latach 1929-1939, w czasach administracji II Rzeczypospolitej, poddawany gruntowym pracom remontowym. Fot. NN, zbiory Ośrodka KARTA
1
Poprzednia strona
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Następna strona
17
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej