Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Fotokarta
Fotokarta
Wyszukiwarka elasticsearch
szukaj
Zaawansowane
Znajdź ...
Wszystkie te słowa
Dokładnie te słowa
Żadne z tych słów
Przeszukaj
W bazie zdjęć
W dowolnym miejscu strony
Szukaj
Fixed-menu
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Fotokarta
Fotokarta
O nas
Aktualności
Nasze zbiory
Kolekcje
Temat miesiąca
Oferta
Partnerzy
Nasze projekty
Opracowanie i digitalizacja
Publikacje
Wystawy
Kontakt
Wesprzyj nas
EN
Zobacz nas w social media
Słowa kluczowe
Wyniki wyszukiwania tagu:
lotnictwo
Znalezionych wyników:
3083
22.07.1940, Blackpool, Anglia, Wielka Brytania. Polscy lotnicy podczas szkolenia z obsługi pokładowego karabinu maszynowego, na pierwszym planie leżą bomby lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 3514]
27.09.1945, Londyn, Anglia, Wielka Brytania. Parada wojskowa, na zdjęciu polscy lotnicy biorący udział w bitwie o Anglię. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 2243]
1940-1944, Wielka Brytania. Dowódcy Polskich Sił Powietrznych w Wielkiej Brytanii na tle mapy pokazującej zasięg lotów PSP. Stoją od lewej: NN, płk Wacław Makowski, gen. Stanisław Ujejski, płk Robert Beill. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [sygn. 8847, HD/2140-50]
Czerwiec 1944, brak miejsca. Załoga ORP Krakowiak ratuje brytyjskiego lotnika z zestrzelonego samolotu. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [szuflada 39, sygnatura 40112]
1942-1946, brak miejsca. ORP Ślązak, załoga okrętu z uratowanymi lotnikami, których samoloty zostały zestrzelone. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [szuflada 40, sygnatura 14855]
12.08.1944, Warszawa, Generalne Gubernatorstwo. Zdjęcie lotnicze Warszawy wykonane przez brytyjskich lotników. Fot. British Official Photograph, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [szuflada 41]
1941, Anglia, Wielka Brytania. Generał Janusz Głuchowski odznacza czeskich lotników. Od lewej: major dyplomacji A. Minkiewicz (prawdopodobnie 1. od lewej), czescy oficerowie i major dyplomacji Tadeusz Szumowski (5. od lewej). Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [teczka 129]
1938, Polska. Żołnierze 22 Eskadry Liniowej. W tle bombowiec rozpoznawczy PZL.23 Karaś. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [teczka 186]
15.06.1932, Bezmiechowa, Polska. Wciąganie szybowców pod górę na miejsce startu. Oryginalny podpis: "Akademia polskich szybowników". Fot. Agencja Fotograficzna Światowida, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [teczka 27A]
Lata 30., Dęblin, Polska. Prezydent Ignacy Mościcki i płk Ludomił Rayski (z lewej) z wizytą w Szkole Podchorążych Lotnictwa. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [teczka 27A]
Sierpień 1932, brak miejsca. Międzynarodowe Zawody Samolotów Turystycznych Challenge 1932. Kpt. Franciszek Żwirko obok samolotu RWD-6. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [teczka 27A]
1939, Kraków, Polska. 21 Eskadra 2 Pułku Lotniczego - pchor. pilot Tadeusz Blicharz przy bombowcu "Karaś". Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie [teczka 27A]
1941, Swinderby, Anglia, Wielka Brytania. Lotnisko RAF, gdzie pełnili służbę lotnicy z Dywizjonów Lotniczych 300 i 301. Przed budynkiem stoją: (w środku w jasnym płaszczu) generał Kazimierz Sosnkowski z żoną Jadwigą, z ich prawej strony dowódca Dywizjonu Bombowego 301 pułkownik Roman Rudkowski, Karol Radziwiłł, porucznik Henryk Śliwiński, kapitan Henryk Sawlewicz; na lewo od generała stoją porucznik Zenon Kurzempa, dowódca Dywizjonu Bombowego 300 pułkownik Wacław Makowski, ksiądz kapitan Ignacy Olszewski. Fot. Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [teczka 154 - Kazimierz Sosnkowski].
1962-1963, Montreal, Kanada. Władysław Anders z córką Hanną Anders-Nowakowską (Hanna Nowakowska) na lotnisku. Fot. Instytut Polski im. Gen. Sikorskiego w Londynie [teczka 2 - Władysław Anders]
Lata 30., Warszawa, Polska. Dedykacja w albumie podarowanym Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 30., Warszawa, Polska. Samolot myśliwski PZL P.1 z silnikiem Hispano-Suiza 12 Lb. Fotografia z albumu podarowanego Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 30., Warszawa, Polska. Samolot myśliwski PZL P-6 z silnikiem Bristol-Jupiter VI FH. Fotografia z albumu podarowanego Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 30., Warszawa, Polska. Samolot myśliwski PZL P-6 z silnikiem Bristol-Jupiter VI FH. Fotografia z albumu podarowanego Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 30., Warszawa, Polska. Samolot myśliwski PZL P-6 z silnikiem Bristol-Jupiter VI FH. Fotografia z albumu podarowanego Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 30., Warszawa, Polska. Samolot myśliwski PZL P-7 z silnikiem Bristol-Jupiter VII F. Fotografia z albumu podarowanego Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 30., Warszawa, Polska. Samolot łącznikowy i towarzyszący PZL Ł-2 z silnikiem Skoda-Wright. Fotografia z albumu podarowanego Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 30., Warszawa, Polska. Samolot łącznikowy i towarzyszący PZL Ł-2 z silnikiem Skoda-Wright. Fotografia z albumu podarowanego Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 30., Warszawa, Polska. Samolot łącznikowy i towarzyszący PZL Ł-2 z silnikiem Skoda-Wright. Fotografia z albumu podarowanego Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 30., Warszawa, Polska. Prototyp amfibii PZL-12 z silnikiem DH "Gipsy III". Fotografia z albumu podarowanego Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
Lata 30., Warszawa, Polska. Samolot sportowy PZL-5 z silnikiem DH "Gipsy I". Fotografia z albumu podarowanego Aleksandrowi I, królowi Jugosławii, przez Państwowe Zakłady Lotnicze. Fot. NN, Instytut Polski i Muzeum im. gen. Sikorskiego w Londynie
1
Poprzednia strona
27
28
29
30
31
32
33
34
35
Następna strona
124
Przekaż zbiory
Z innych archiwów
Nasze zbiory
Nowości w zbiorach
Facebook - dolne menu
Instagram - dolne menu
Twitter-dolne menu
Youtube - dolne kafelki
Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach przeglądarki.
Dowiedz się więcej